21
بازیکن جدید بهمن "جام بگیر" است

وانه خیچومیان ؛ تدارک محصول آرارات برای قهرمانی سوم

  • کد خبر : 48981
  • 12 شهریور 1399 - 22:09
وانه خیچومیان ؛ تدارک محصول آرارات برای قهرمانی سوم
پس از سال‌ها بازی در لیگ برتر، وانه خیچومیان فصل 99 را در گروه بهمن دنبال می‌کند. محصول باشگاه آرارات پس از تجربه فصل گذشته در پاز این بار به خدمت بهمن، مدافع عنوان قهرمانی درآمده است.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتسرسانه دختران قهرمان ایران؛ وانه خچومیان بازیکن ارزنده تیم بسکتبال پاز تهران به گروه بهمن پیوست تا در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان پیراهن مدافع عنوان قهرمانی را بر تن کند.

پس از سال‌ها بازی در لیگ برتر، وانه خیچومیان فصل 99 را در گروه بهمن دنبال می‌کند. محصول باشگاه آرارات پس از تجربه فصل گذشته در پاز این بار به خدمت بهمن، مدافع عنوان قهرمانی درآمده است.

وانه خیچومیان 7 سال در لیگ برتر بازی کرده است و برای کسب سومین قهرمانی به گروه بهمن آمده. او پیش‌تر، یک بار با آرارات و در سال 93 قهرمان لیگ برتر شده بود، در سال 97 با دانشگاه آزاد آزاده زمان پور جام را بالای سر برد و این فرصت را یک بار دیگر در اختیار خواهد داشت.

اولین بار در سال 92 بود که پیراهن آرارات را در لیگ برتر بر تن کرد. در آن زمان شایسته متشرعی مربی آرارات بود و آرارات 92 لیگ را با نایب قهرمانی به پایان برد. صبوری وانه و هم تیمی‌ها، یک سال بعد به قهرمانی آرارات انجامید که تاکنون دیگر برای تیم محبوب ارامنه تکرار نشده است.

وانه خیچومیان پس از قهرمانی 93، دو سال دیگر در آرارات ماند و تیمی که تبدیل به تیمی جوان و ناکام در رقابت برای قهرمانی شده بود را در سال 95 ترک کرد اما در لیگ 96، حضورش در تبریز منتفی شد و یک فصل را بدون حضور در لیگ سپری کرد.

بازگشتش به لیگ برتر، سراسر افتخار بود. در شرایطی که دانشگاه آزاد در لیگ 97 آشکارا شانس اول قهرمانی نبود اما وانه و هم تیمی‌هایش شگفتی را کامل کردند و با هدایت آزاده زمان پور قهرمان شدند. انحلال عجیب تیم قهرمان، وانه را به سمت تیم پاز و بازی در تیم مهسا حسینی سوق داد.

وانه در مورد حضور در پاز 98 می‌گوید: حضور در تیم پاز در کنار مربیان و بازیکنان و همچنین خانم دکتر مهسا حسینی تجربه خوبی بود. روزهای خوبی در پاز داشتم و نمی‌توانم آن را نادیده بگیرم.

حالا در تجربه‌ای جدید، وانه خیچومیان این فرصت را دارد تا سومین جام را در دوران پربار حرفه‌ای خود به دست بیاورد. وانه درباره حضور در بهمن عنوان می‌کند: پیوستن به تیمی که مدعی قهرمانی و قهرمان دوره قبل است تجربه جدیدی در کنار بازیکنان مجرب و مربی خوشنامی که سال‌ها تجربه حضور در لیگ را داراست خواهد بود. امیدوارم سال بسکتبالی پرشور و موفقی باشد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=48981
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.