21

روز دوم تکواندوی قهرمانی آسیا / دست اخلاقی و میر حسینی از مدال کوتاه ماند

  • کد خبر : 5030
  • 06 خرداد 1397 - 13:55
روز دوم تکواندوی قهرمانی آسیا / دست اخلاقی و میر حسینی از مدال کوتاه ماند

در دومین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی زنان آسیا در ویتنام 2 نماینده دیگر ایران در بخش بانوان روی شیاپ چانگ رفتند اما دست هانیه اخلاقی و ملیکا میرحسینی از کسب مدال کوتاه ماند تا ایران همچنان با تک مدال ناهید کیانی به استقبال روز سوم و پایانی برود.

به گزارش IWSports ؛ پس از این که دختران تکواندوکار ایران در روز اول مسابقات قهرمانی آسیا در 4 وزن به میدان رفتند و حاصل کار آن ها مدال نقره ناهید کیانی بود ، در روز دوم مسابقات در ویتنام ، نوبت به ملیکا میرحسیتی و هانیه اخلاقی رسید.

در وزن هفتم و دسته منهای 73 کیلوگرم هانیه اخلاقی ، تکواندوکار با اخلاق کشورمان در نخستین مبارزه برابر ماریا رگی از هند 27 بر 7 و با اختلاف 20 امتیازی ، پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

در این مرحله و در شرایطی که اخلاقی در صورت پیروزی بر دا بین لی ، تکواندوکار کره ای مدال خود را قطعی می کرد 20 بر 11 بازنده شد و نتوانست به جمع 4 نفر بر تر آسیا برسد. دا بین لی ، در سال 2016 قهرمان آسیا شده بود و در بازی های آسیایی اینچئون در 2014 نیز طلا گرفته بود و حریف سختی برای هانیه بود.

دیگر نماینده روز دوم ایران ، ملیکا میرحسینی بود که در وزن ششم و دسته منهای 67 کیلوگرم روی شیاپ چانگ رفت. میر حسینی در گام اول برابر بانو منصوروآ از قزاقستان 19 بر 11 پیروز شد تا حریف یونفی گو از چین شود.

در این مسابقه ملیکا در یک رقابت نزدیک و نفس گیر 6 بر 5 مغلوب حریف چینی شد تا او هم در یک قدمی مدال از این فرصت باز بماند و سرنوشتی مشابه هانیه اخلاقی داشته باشد. حریف چینی ملیکا قهرمانی فینال گرندپری 2017، نایب قهرمانی گرنداسلم 2017 و قهرمانی بازی های آسیایی 2014 را در کارنامه داشت.

در روز سوم و پایانی این مسابقات زهرا پور اسماعیل در وزن به اضافه 73 کیلو و کیمیا علیزاده در منهای 62 کیلوگرم آخرین امیدهای ایران برای افزایش مدال در تورنمنت خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=5030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.