24
لیگ برتر بسکتبال بانوان

گروه بهمن 114 پاز 61 | پیروزی روحیه بخش مدافع عنوان قهرمانی

  • کد خبر : 51380
  • 06 آذر 1399 - 14:30
گروه بهمن 114 پاز 61 | پیروزی روحیه بخش مدافع عنوان قهرمانی
گروه بهمن در ادامه دور رفت لیگ برتر بسکتبال موفق شد پاز را شکست دهد. پاز نتوانست در این بازی برای مدافع عنوان قهرمانی دردسرساز، جلوه کند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دیدارهای دور سوم از گروه اول لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز برگزار شد و گروه بهمن توانست پیروزی دیگری به دست بیاورد.

گروه بهمن پس از شکست برابر نارسینا در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، چاره‌ای جز کسب پیروزی برابر پاز نداشت و برای رسیدن به این هدف، چالش خاصی را تجربه نکرد و حریفش را هم سه رقمی کرد. این، بازگشت به عادتی قدیمی بود.

در این مسابقه تیم فریناز طائرپور با ترکیب آغازین زهرا عدالت کار، آنا بهشتیان، گلشید امیدیان، ساغر آجیلی و وانه خیچومیان به میدان رفت و در جریان بازی به تناوب از حضور دلارام وکیلی، شادی دارستانی، ریحانه صالحی، مهگل نایی، راینا متین، عسل نسترن تهرانی و غزل هژبر بهره مند شد. کیمیا یزدیان طهرانی و شکیبا کایید در این بازی در ترکیب گروه بهمن غایب بودند.

همچنین پاز با مربیگری مهسا حسینی، در ترکیب آغازین خود سوگند قائد علم، مریم محمدبیگی، یاسمین زینلی، آیناز حسین خانی و فاطمه همتی نسب را به زمین فرستاد و روناک رحمانی، عاطفه نقیب دوست، فائزه اسلامی، عاطفه محراب بیگی، سیمین حبیبی عصر، فاطمه میرسلطانی و غزاله رضایی به ترکیب این تیم اضافه شدند.

بهمن در کوارتر اول 25 بر 15 از پاز پیش افتاد و در کوارتر دوم با تکرار این تفاضل، 26 بر 16 برنده، نیمه اول را به پایان برد تا 20 پوئن از حریف پیش بیفتد.

در کوارتر سوم، برتری گروه بهمن ادامه پیدا کرد و در این کوارتر شاگردان فریناز طائرپور با امتیاز 25 بر 14 پیروز شدند. سرانجام برتری قاطع بهمن در کوارتر پایانی با پیروزی نهایی 114 بر 61  این تیم همراه شد.

گروه بهمن با این پیروزی صاحب سومین برد خود در 5 بازی شد و آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی را برابر تیم گاز برگزار خواهد کرد. پاز نیز سومین شکست از چهارمین بازی را متحمل شد.

بهاره سعیدی فر، شیوا قربانی خاتونی و رویا وردی داوران این مسابقه بودند. گلشید امیدیان بازیکن باتجربه بهمن در این بازی دبل دبل کرد و 20 امتیاز، 17 ریباند به همراه 3 توپ ربایی و یک بلاک شات را به ثبت رساند.

ساغر آجیلی در ادامه فصل درخشان خود در این بازی با کسب 10 پوئن، 13 پاس منجر به گل و 6 توپ ربایی و 6 ریباند، دبل دبل کرد.  زهرا عدالت کار بازیکن بهمن ، سومین بازیکن تیمش بود که با 12 امتیاز و 11 ریباند به اضافه 3 بلاک شات و یک توپ ربایی، دبل دبل کرد.

همچنین فائزه اسلامی بازیکن جوان پاز در این بازی با کسب 17 امتیاز و 6 ریباند در بین بازیکنان پاز شاخص تر بود. آنا بهشتیان بازیکن بهمن با کسب 22 پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=51380
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.