19
لیگ برتر والیبال بانوان

سایپا ۳ ذوب آهن ۱ | تصویر سایپا روی جام قهرمانی لیگ والیبال

  • کد خبر : 53153
  • 29 دی 1399 - 19:35
سایپا ۳ ذوب آهن ۱ |  تصویر سایپا روی جام قهرمانی لیگ والیبال
مهمترین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی سایپا برابر ذوب‌آهن به پایان رسید تا سایپا در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ قرار گیرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” رسانه دختران قهرمان ایران؛ دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان امروز آغاز شد و  در حساس‌ترین مسابقه امروز، تیم‌های سایپا و ذوب آهن اصفهان در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری سایپا همراه بود.

شاگردان مریم هاشمی که در بازی رفت در سه ست پیاپی گاندوها را شکست داده بودند در این بازی نیز تیم پیروز میدان بودند و در نهایت با برتری ۳ بر ۱ با اقتدار در صدر جدول مرحله نهایی ایستادند. سایپا حالا تا کسب عنوان قهرمانی فاصله ناچیزی دارد.

در این بازی در ست نخست دو تیم رقابت پایاپایی را برگزار کردند که در نهایت این سایپا بود که توانست با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ رقیب سرسخت خود را شکست دهد و این ست زیبا و تماشایی به سود تیم تهرانی پایان رسید.

در ست دوم ذوب آهن برای بازگشت آب و آتش زد اما سایپا با تکیه بر تجربه بالای بازیکنانش هوشیارتر بود و حاصل این هوشیاری برتری ۲۵ بر ۲۱ در ست دوم بود.

شرایطی که همه چیز برای برد نهایی سایپا مهیا بود سبز پوشان اصفهانی در ست سوم به خود آمدند و با بهره مندی از افت سایپا و اشتباهات متوالی این تیم، توانستند با امتیاز ۲۵ بر 15 برنده شوند و این پیروزی ذوب‌آهن را به جبران مافات امیدوار کرد.

بدین ترتیب ذوب‌آهن با کوله باری از امید و به قصد کامبک، وارد ست چهارم شد تا بتواند بازی باخته را با پیروزی عوض کند. سایپا در وضعیتی پرفشار قرار داشت و کفه توان روانی دو تیم به سود ذوب آهن سنگین بود.

با این وجود سایپا با عبور از ست دشوار و ناامید کننده شوم، توانست در زمین مسابقه متمرکزتر عمل کند. حاصل این تمرکز به ویژه در لحظات حساس و سرنوشت ساز پایانی، این بود که آنها توانستند ست چهارم را با امتیاز ۲۵ بر 21 به سود خود پایان دهند.

در نتیجه، سایپا در جدالی تمام عیار، سه بر یک پیروز میدان شد و با ۴ برد از ۴ بازی مرحله نهایی و در فاصله دو بازی مانده به پایان این مرحله با اقتدار در صدر جدول قرار گیرد.

موقعیت سایپا در صدر جدول مرحله نهایی تسخیر ناپذیر به نظر می‌رسد و تصویر سایپا روی جام قهرمانی از حالا، قابل رویت است.

سایپا در دو بازی آینده خود در مرحله نهایی برابر تیم‌های شهرداری قزوین و پیکان قرار خواهد گرفت و دور از ذهن نیست که با کسب دو پیروزی دیگر در این مرحله با ۶ بازی ۶ برد به کار خود در لیگ ۹۹ پایان دهد و این قهرمانی بی حرف و حدیث را جشن بگیرد.

در صورتی که سایپا را قهرمان لیگ ۹۸ به حساب آوریم موفقیت آنها در لیگ ۹۹ به معنای دومین قهرمانی پیاپی برای نارنجی‌پوشان تهرانی و مهر تاییدی بر توانمندی مریم هاشمی و مهره‌های اصلی‌اش خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=53153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.