13

ریحانه آرانی و فاصله یک و نیم متری با ورودی جهانی

  • کد خبر : 5469
  • 20 خرداد 1397 - 17:57
ریحانه آرانی و فاصله یک و نیم متری با ورودی جهانی

ریحانه آرانی که توانسته در ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی جوانان آسیا برای ایران مدال بگیرد به کسب حد نصاب ورودی مسابقات جهانی فنلاند امیدوار است.

به گزارش IWSports ؛  ریحانه آرانی اصالتا اهل آران در کاشان است اما در ورامین زندگی می کند. تمرینات ریحانه در پیست دو و میدانی آفتاب انقلاب تهران انجام می شود و حاصل تمرینات پرفشار او اکنون یک مدال شادی بخش در مسابقات جوانان آسیا است.

فدراسیون دو و میدانی نیز پس از کسب برنز پرتاب چکش جوانان آسیا و بهبود رکورد ؛ پاداشی 5 میلیون تومانی برای آرانی در نظر گرفت. گفتگوی کوتاه آی دبلیو اسپورتس با ریحانه آرانی ، اولین دختر مدال آور دو و میدانی ایران در مسابقات جوانان آسیا را بخوانید:

یک و نیم متر فاصله با ورودی جهانی

رقبای بسیار خوبی داشتم و البته انتظار گرفتم مدال برنز را داشتم اما انتظارم این بود که بتوانم رکورد بهتری کسب کنم. با این حال امیدوارم در مسابقاتی که در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد بتوانم رکورد ورودی مسابقات جهانی را به دست بیاورم. . با ورودی جهانی یک و نیم متر فاصله دارم که مربی ام می گوید به راحتی می توانم این حد نصاب و ورودی را به دست بیاورم. مسابقات جهانی 17 و 18 تیر در فنلاند برگزار می شود.

2 سال و 2 مدال آسیایی

دومین تجربه بین المللی ام را پشت سر گذاشتم. سال گذشته در مسابقات نوجوانان آسیا در تایلند برنز گرفتم و امسال هم دومین برنز متوالی را در قهرمانی آسیا کسب کردم. کسب یک مدال آسیایی برای هر کسی حس خوبی به همراه دارد به ویژه این که حالا اولین دختر دو و میدانی کار ایرانی هستم که در جوانان آسیا برای ایران مدال گرفته ام و از این بابت احساس غرور می کنم.

موفقیت هایم حاصل حمایت مربی ام آقای فیرزوی ، خانواده ام و فدراسیون دو و میدانی است که از همه آن ها سپاسگزارم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=5469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.