18
دیدار برابر نماینده فرانسه برای رتبه سوم

سارا بهمنیار به دیدار رده بندی کاراته وان لیسبون رسید

  • کد خبر : 59294
  • 10 اردیبهشت 1400 - 20:02
سارا بهمنیار به دیدار رده بندی کاراته وان لیسبون رسید
سارا بهمنیار کاراته کای جوان گیلانی به دیدار رده بندی لیگ جهانی کاراته وان لیسبون رسید و حریف نماینده فرانسه شد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون امروز در پرتغال آغاز شد و در مسابقات کومیته وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، سارا بهمنیار کاراته کای اهل آستانه اشرفیه به دیدار رده بندی رسید.

سارا بهمنیار که پیش از این حضور خود در المپیک توکیو را تا حدود زیادی قطعی کرده بود با نتایج امروز و با توجه به نتیجه ای که رقیب اتریشی اش به دست آورد سهمیه خود را نهایی کرد.

کاراته کای گیلانی امروز پس از استراحت در دور اول، در دوم، سه بر صفر برابر جما راموس از اسپانیا پیروز شد اما در دور سوم ۲ بر یک برابر جونا تسوکی از فیلیپین شکست خورد.

با راهیابی کاراته کای فیلیپینی به فینال، بهمنیار شانس حضور در جدول رپه شارژ را به دست آورد و ۴ بر یک از سد دنیلا گالگو از کلمبیا گذشت و سپس ۲ بر صفر ردوا سعید از مصر را از پیش رو برداشت.

بدین ترتیب سارا بهمنیار روز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برای کسب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان لیسبون رودرروی الکساندرا رچیا از فرانسه قرار می‌گیرد.

بهمنیار در دوره قبلی کاراته وان نیز به دیدار رده بندی رسیده بود. کاراته وای جوان در آخرین روزهای سال ۹۹ در کاراته وان استانبول کاترینا کریوا از اوکراین را برد و سوم شد و اکنون در آستانه یک برنز دیگر قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=59294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.