16
در یک قدمی حضور در توکیو و ناباورانه

فاطمه صادقی شانس حضور در المپیک را از دست داد

  • کد خبر : 61186
  • 21 خرداد 1400 - 21:53
فاطمه صادقی شانس حضور در المپیک را از دست داد
فاطمه صادقی دختر کاتاروی ایران با ناکامی در مرحله نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در پاریس نتوانست جواز حضور در المپیک را به دست بیاورد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ در مسابقات کاراته انتخابی المپیک در فرانسه، امروز فاطمه صادقی دختر کاتاروی ایران ناباورانه و در حالی یک قدم تا جواز حضور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ فاصله داشت این فرصت را از دست داد.

فاطمه صادقی در کاتای انفرادی با حضور در مرحله نهایی و رقابت با ۳ حریف مدعی دیگر، در حالی که تنها نیاز داشت که در این جمع چهار نفره، آخر نشود با سه شکست در انتهای جدول مرحله نهایی ایستاد.

امشب برای او می توانست به معنای تکمیل نمایشی شگفت انگیز در پاریس و پایانی دل انگیز و تاریخی برای او و کاراته ایران باشد اما هر اندازه صادقی در مراحل قبلی موفق بود، در مرحله نهایی کم آورد.

فاطمه صادقی ابتدا برابر دلیرا بوزان از ترکیه با امتیاز ۲۴٫۵۲ بر ۲۵٫۶۲ بازنده شد، سپس ۲۴٫۹۸ بر ۲۵٫۱۴ برابر جاسمین یوتنر آلمانی تن به شکست داد و در نهایت ۲۵٫۱۲ بر ۲۵٫۷۴ به الکساندرا فراچی از فرانسه باخت.

حالا او باید آماده تلاشی دوباره برای مسابقات قهرمانی جهان و همچنین بازی های آسیایی هانگژو در چین باشد.

مسیر فاطمه صادقی برای کسب رسیدن به مرحله نهایی

صادقی در اولین دور این مسابقات با کسب امتیاز ۲۴٫۲۸ در گروه سوم در شرایطی به مقام نخست رسید که با ۱۰ رقیب روبرو بود. کاتاروی خوش تکنیک ایران در دور دوم در پیکار با هفت رقیبش باز هم به مقام نخست رسید و به امتیاز ۲۵٫۴۶ دست یافت.

در دور سوم فاطمه صادقی در مصاف با چهار کاتا رو با امتیاز ۲۴٫۶ با رقیب فرانسوی خود الکساندرا فراچی به مقام دوم مشترک رسید. او در دور چهارم با اجرایی دیدنی و کسب امتیاز ۲۵٫۶ و با عبور از سد کریستا پوتری از اندونزی به نیمه‌هایی رسید تا یک گام تا کسب سهمیه فاصله داشته باشد.

جاسمین یوتنر از آلمان، دلارا بوزان از ترکیه و الکساندرا فراچی از ایتالیا حریفان فاطمه صادقی در مرحله پایانی مسابقات امروز کسب سهمیه در پاریس بودند و در نهایت شب کاراته ایران در فرانسه کامل نشد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=61186
  • نویسنده : حامد اسماعیلی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.