16
مسابقات فوتبال آسیای مرکزی – کافا

تساوی دختران ایران برابر ازبکستان با گل های عرفانی و زندی

  • کد خبر : 61314
  • 26 خرداد 1400 - 13:49
تساوی دختران ایران برابر ازبکستان با گل های عرفانی و زندی
تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران در سومین دیدار خود در مسابقات فوتبال آسیای مرکزی موسوم به کافا برابر ازبکستان به تساوی رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات فوتبال اتحادیه فوتبال آسیای مرکزی “کافا” ادامه یافت و تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران شامگاه سه شنبه برابر ازبکستان به تساوی دست یافت.

در این بازی که در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد دختران ایران در پایان ۹۰ دقیقه تلاش برابر ازبکستان به تساوی رسیدند و این تساوی ایران را در جایگاه دوم مسابقات ۵ تیمی قرار داد.

گل اول تیم ملی جوانان دختر ایران را زهره عرفانی در دقیقه ۱۹ وارد دروازه ازبکستان شد. دومین گل ایران در دقیقه ۶۷ با پاس زهره عرفانی، توسط نگین زندی به ثمر رسید.

ایران پس از ۲ پیروزی ۳ بر صفر و ۸ بر صفر به ترتیب برابر تیم‌های تاجیکستان و افغانستان به ملاقات ازبکستان آمد و یک بازی دیگر برابر قرقیزستان در پیش دارد.

در جدول، ایران تیم دوم است و این فرصت را دارد که با همین رتبه به کار خود در این مسابقات پایان دهد. ایران در روز پایانی با تیم قرقیزستان روبرو می‌شود و برای دوم شدن در این تورنمنت یک امتیاز می‌خواهد.

ازبکستان صدرنشین که هم امتیاز با ایران است و تفاضل گل بهتری دارد مقابل تیم قعرنشین تاجیکستان به میدان می‌رود و به نظر می‌رسد کار سختی برای کسب یک برد پرگل ندارد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=61314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.