18

قایقرانی رویینگ جوانان آسیا؛ نایب قهرمانی تیم 4 نفره دختران ایران

  • کد خبر : 6212
  • 08 تیر 1397 - 10:03
قایقرانی رویینگ جوانان آسیا؛ نایب قهرمانی تیم 4 نفره دختران ایران

اولین روز از دور فینال‌های رقابت های قایقرانی رویینگ قهرمانی جوانان آسیا در کره جنوبی در حالی برگزار شد که تیم 4 نفره ایران موفق ش عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را از آن خود کند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ در شرایطی که دختران قایقرانی رویینگ ایران در مواد 4 نفره ، دو نفره و تک نفره به فینال مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی رسیدند فینال مسابقات 4 نفره برگزار شد.

تیم ملی جوانان ایران با ترکیب اسراء جوانمردی، کیمیا زارعی، فروغ آقابالازاده و هانیه بیداد در فینال با حریفانی از ژاپن، کره جنوبی، چین، تایلند و هنگ‌کنگ رقابت کردند و با زمان ۶:۴٨.٩٣٨ دقیقه بر سکوی دوم ایستادند و صاحب مدال نقره آسیا شدند.

بدین ترتیب دختران ایران با این مدال نقره به استقبال مسابقات روز شنبه قایقرانی رویینگ جوانان آسیا در بخش دو نفره و تک نفره می روند. در بخش دو نفره کیمیا زارعی و فروغ آقا بالا زاده برای ایران پارو می زنند و در فینال تک نفره ، هانیه بیداد برای طلای آسیا مسابقه می دهد.

تیم ملی قایقرانی رویینگ جوانان آسیا در صورتی که بتواند روز شنبه طلا بگیرد برای اولین بار در ادوار سه گانه این مسابقات صاحب طلاخواهد شد. درخشش دختران ایران در کره می تواند مقدمه ای بر تابستان خوش برای قایقرانی ایران در میادین بین المللی باشد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=6212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.