19
نگاهی بر مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان در منطقه دو شهرداری

مجموعه ورزشی آمنه | خانه‌ای برای دختران ورزشکار تهران

  • کد خبر : 62314
  • 09 تیر 1400 - 9:31
مجموعه ورزشی آمنه | خانه‌ای برای دختران ورزشکار تهران
مجموعه آمنه در منطقه ۲ شهرداری تهران، مجموعه ورزشی اختصاصی ورزش بانوان است که خانه‌ای برای دختران ورزشکار تهران به شمار می‌رود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ اماکن اختصاصی ورزش بانوان در شهر تهران با توجه به تمرکز جمعیتی پایتخت، نقشی کلیدی در آینده ورزشی پرجمعیت‌ترین شهر کشور دارند.

محدودیت زمانی برای استفاده دختران علاقه‌مند به ورزش از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی با احداث اماکن اختصاصی ورزش بانوان در مسیر رفع، قرار گرفت و مجموعه فرهنگی ورزشی آمنه متعلق به شهرداری تهران، یکی از این اماکن کلیدی و ارزشمند است.

مجموعه ورزشی آمنه در بلوار مرزداران، خیابان اطاعتی جنوبی، کوچه نسترن قرار گرفته و بدین ترتیب پاسخگوی نیاز ساکنان حوزه مرکز، غرب و شمال غرب تهران است.

۴ سالن مجزا برای استفاده بانوان

در مجموعه ورزشی آمنه ۴ سالن مجزا وجود دارد و ورود به این مجموعه و مشاهده شور و انرژی دختران در حال تمرین در این سالن‌ها، احساس نشاط به هر بیننده‌ای می‌بخشد.

سالن چندمنظوره، سالن بدنسازی و پرورش اندام، سالن ورزش‌های رزمی و سالن باراسل، چهارگانه مجموعه فرهنگی ورزشی آمنه را تشکیل می‌دهند و در سالن چند منظوره، سکوی تماشاگر و رختکن مجزا پیش بینی شده است.

همچنین یک سالن ماساژ، به طور اختصاصی برای علاقه‌مندان خدمات ارائه می‌کند و مجموعه آمنه را به خانه‌ای مجهز برای ورزش زنان تبدیل می‌نماید.

آمنه و میزبانی از سطح اول لیگ‌های کشور

امکانات مجموعه ورزشی آمنه، سبب شده این مجموعه میزبان مسابقات رشته‌های گوناگون در سطوح لیگ‌های برتر و دسته اول و مسابقات قهرمانی کشور باشد.

در سالن چند منظوره آمنه، مسابقات لیگ برتر و دسته یک فوتسال بانوان کشور برگزار شد و همچنین این سالن، شاهد مسابقات دسته اول بسکتبال بانوان کشور بود.

از دیگر رویدادهایی که مجموعه ورزشی آمنه میزبانی کرده است، فستیوال بزرگ ورزشی شهرداری تهران، دوره‌های ارتقای مربیگری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات ثبت رکورد کشور، دوره‌های تئوری هیئت بدمینتون استان تهران، تست ارتقای درجه داوران فوتسال تهران بوده است.

همچنین مجموعه ورزشی آمنه از تیم‌های بزرگ و خوشنامی چون سایپا قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان، تاسیسات دریایی قهرمان سابق لیگ برتر هندبال بانوان و گروه بهمن قهرمان لیگ برتر بسکتبال زنان میزبانی کرده است.

تیم فلوربال دختران تهران، تیم لیگ برتری رهیاب و تیم‌های دسته اولی آرمینه و فیزیوتراپی یما در فوتسال از تیم‌های دیگری بوده‌اند که تمرین یا مسابقات خود را در آمنه برگزار کرده‌اند.

آمنه، برای تمام سلیقه‌ها

اگر به دنبال رشته ورزشی متناسب با علاقه یا استعداد خود هستید احتمالاً در کلکسیون رشته‌های ورزشی مجموعه ورزشی آمنه رشته مد نظرتان را خواهید یافت.

مجموعه ورزشی آمنه برای علاقه‌مندان به رشته‌های توپی، کلاس‌های هندبال، بسکتبال و والیبال را ارائه می‌دهد و رشته تنیس سالنی را برای دوستداران آن در نظر گرفته است.

اگر به دنبال بهبود اندام و بدنسازی زیر نظر مربیان رسمی فدراسیون پرورش اندام و ورزش‌های همگانی هستید، می‌توانید از دوره‌ها و امکانات یوگا، باراسل، بادی بالانس، بدنسازی، آمادگی جسمانی، سی ایکس، تی آر ایکس و ایروبیک استفاده کنید.

همچنین کلاس‌های بدمینتون مجموعه فرهنگی ورزشی آمنه به علاقه‌مندان به این رشته راکتی مهیج و دوست داشتنی، خدمات ارائه می‌کند. تیم‌های باشگاهی نظیر تیم‌های لیگ برتری در رشته‌های مختلف نیز می‌توانند با مجموعه آمنه تماس بگیرند و از امکانات تمرینی آن استفاده کنند.

مدیریت یک چهره ورزشی بر مجموعه آمنه

قوت یا ضعف یک تیم به طور مستقیم با مدیریت آن تیم مرتبط است و مجموعه ورزشی آمنه به لطف بهره‌مندی از یک مدیر ورزشی، در زمره برترین اماکن ورزشی پایتخت قرار گرفته است.

سمیرا بیگدلی نزد اهالی ورزش چهره شناخته شده‌ای به شمار می‌رود. برجسته‌ترین هایلایت های زندگی ورزشی او حضور در جمع نمایندگان رسمی فدراسیون فوتبال در لیگ برتر و مدیریت تیم‌های لیگ برتری بوده است.

بیگدلی در سال ۹۹ به عنوان مدیر تیم والیبال سایپا قهرمان لیگ برتر کشور شد و پیش از آن با دانشگاه آزاد قهرمانی لیگ فوتسال را نیز تجربه کرده بود.

کسب عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در سال ۹۵ و ۹۶ به واسطه عملکرد مدیریتی او در حوزه ورزش به دست آمد. وی همچنین مدیریت مجموعه ورزشی الزهرا را نیز بر عهده داشته و مدرس فیتنس فدراسیون فوتبال است.

چطور با مجموعه ورزشی آمنه تماس بگیریم؟

مجموعه ورزشی آمنه از ساعت ۷ صبح تا ۲۱ به صورت یکپارچه به بانوان علاقه‌مندان به ورزش خدمات رسانی می‌کند.

برای تماس با این مجموعه و اطلاع از زمان بندی و شرایط برگزاری دوره‌های ورزشی می‌توانید از شماره تماس‌های ۸۸۲۴۱۸۰۰ و ۸۸۲۴۱۶۱۷ استفاده کنید.

مجموعه ورزشی آمنه از شمال با شهرک‌های پاس، فرهنگیان و پارک پردیسان، از جنوب با تهران ویلا و ستارخان، از شرق با گیشا و از غرب با کوی ارمکان و صادقیه مجاورت دارد.

همچنین مسیر دسترسی به این مجموعه از شمال و جنوب از طریق ۲ بزرگراه یادگار امام و شیخ فضل الله نوری و سپس تغییر مسیر به سمت بلوار مرزداران امکان پذیر است.


نشانی: بلوار مرزداران، خیابان اطاعتی جنوبی، کوچه نسترن

صفحه اینستاگرام: majmoe_varzeshi_amene

مجموعه ورزشی آمنه بر روی نقشه : اینجا کلیک کنید

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=62314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.