20
بالاتر از ماندانا دهقان رقم خورد

قهرمانی سمیه یزدانی در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور

  • کد خبر : 62375
  • 10 تیر 1400 - 20:12
قهرمانی سمیه یزدانی در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور با قهرمانی سمیه یزدانی همراه شد. یزدانی بالاتر از ماندانا دهقان و فروزان عبداللهی به مقام نخست رسید.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ مسابقات دوچرخه سواری جاده بانوان کشور امروز در پارک جنگلی سرخه حصار تهران برگزار شد و سمیه یزدانی عنوان قهرمانی رده بزرگسالان را به دست آورد.

این مسابقات با شرکت ۵۴ رکابزن از ۲۰ استان برگزار شد و همان طور که پیش بینی می‌شد سمیه یزدانی، چهره شماره یک دوچرخه سواری زنان ایران توانست بالاتر از رقبایش قهرمان شد.

دارنده مدال برنز آسیا در سال ۲۰۱۸ امروز توانست مسیر خود را با زمان ۲:۵۲:۵۶ ساعت به پایان ببرد. ماندانا دهقان دیگر لژیونر دوچرخه سواری ایران امروز رقیب اصلی سمیه یزدانی بود اما با زمان ۲:۵۳:۰ ساعت به رتبه دوم بسنده کرد.

در رده سوم نیز، فروزان عبداللهی دوچرخه سوار نام آشنای خوزستانی قرار گرفت. دختر رکابزن اهوازی امروز با ثبت زمان ۲:۵۶:۲۵ ساعت در رده سوم بخش بزرگسالان قرار گرفت.

اما در رده سنی جوانان آریانا ولی نژاد به مقام قهرمانی رسید و خواهران فاطمه و حنانه دادگر به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده امید نیز ساجده سیاحیان به مقام قهرمانی دست یافت، پارمیدا نیکفر، دختر رکابزن مشهدی دوم شد و عنوان سوم نیز به نرگس عبدی رسید.

پارک چیتگر حدود سه هفته پس از میزبانی از مسابقات جایزه بزرگ، در یک روز گرم و سوزان دیگر میزبانی از این رویداد جذاب را بر عهده داشت. گرمای هوای فشار زیادی روی دختران رکابزن وارد کرده بود.

مسابقات دوچرخه سواری بانوان کشور در رشته تایم تریل انفرادی از ساعت ۹ جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در پارک سرخه حصار ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=62375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.