17
حال و هوای متفاوت بزرگترین رویداد ورزشی جهان

آخرین خبرها از المپیک | ماسک زدن برای همه ورزشکاران اجباری است

  • کد خبر : 63103
  • 16 تیر 1400 - 21:01
آخرین خبرها از المپیک | ماسک زدن برای همه ورزشکاران اجباری است
کمیته بین المللی المپیک تاکید کرد تمامی ورزشکاران باید در خلال بازی های المپیک توکیو جز در هنگام غذا خوردن و مسابقه دادن ماسک بزنند.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ کمیته بین المللی المپیک و دولت ژاپن سرانجام بر اعتراضات مردمی در توکیو فائق آمدند و المپیک در زمان مقرر آغاز می شود.

با این حال، گسترش موج جدیدی از ویروس کرونا از نوع دلتا در اقصی نقاط جهان، مسئولان کمیته برگزاری را نسبت به آن چه در توکیو به جریان خواهد افتاد نگران کرده است.

بر این اساس کمیته بین المللی المپیک مقرر کرده است تمامی ورزشکاران، در جریان حضور در ژاپن باید همواره ماسک بر صورت داشته باشند مگر در هنگام غذا خوردن و مسابقه دادن.

درهای دهکده ورزشکاران در تاریخ ۱۳ جولای، ۱۰ روز قبل از شروع المپیک باز می‌شود و در تاریخ ۸ آگوست ۳ روز بعد از پایان المپیک بسته خواهد شد.

با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده شرکت‌کنندگان در این بازی‌ها نمی‌توانند از ۵ روز زودتر وارد دهکده شوند. ۱۸ هزار ورزشکار و کادرفنی در دهکده ورزشکاران مستقر خواهند شد.

در کاروان ایران نیز محدودیت ها برای تیم های اعزامی کم نیست. کمیته ملی المپیک مراسم بدرقه رسمی را لغو کرد و قرار است به یک برنامه محدود در فرودگاه امام خمینی بسنده کند.

ورزشکاران باید در بازه های زمانی مشخص پیش از اعزام و در زمان ورود، تست پی سی آر بدهند و این روند در جریان حضور در توکیو نیز ادامه خواهد داشت.

آن چه واضح است این است که المپیک 2020 توکیو در اتمسفری کاملا متفاوت نسبت به تمامی دوره ها برگزار می شود که مهم ترین این تفاوت ها روی سکوها خواهد بود جایی که خبری از شور و انرژی و سر و صدای تماشاگران نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=63103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.