15
نخستین تیم فوتبال زنان ایران در آسیا

اعلام برنامه بازی های شهرداری سیرجان در جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا

  • کد خبر : 63507
  • 27 تیر 1400 - 13:58
اعلام برنامه بازی های شهرداری سیرجان در جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا
نخستین نماینده تاریخ فوتبال زنان ایران در گروهB جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا به مصاف نمایندگان هند، ازبکستان و اردن میزبان خواهد رفت.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان با قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در سال ۹۹ توانست صاحب تنها سهمیه تاریخ فوتبال زنان ایران در رقابت‌های آسیایی شود.

این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا در کنار نمایندگان و قهرمانان کشورهای هند، اردن و ازبکستان در گروه B قرار دارد و باید طی ۷ روز به مصاف آن‌ها برود. همچنین نماینده اردن به عنوان میزبان رقابت‌های این گروه برگزیده شده است.

شهرداری سیرجان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها در تاریخ ۷ نوامبر (یکشنبه، ۱۶ آبان ماه) به میزبانی ورزشگاه سازمان توسعه فوتبال عقبه از ساعت ۱۶ به وقت محلی به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود.

بنیادکار یک تیم کاملاً نام آشنا برای طرفداران فوتبال است. تیم مردان این باشگاه نیز از سرآمدان فوتبال ازبکستان در آسیا محسوب می‌شود. باشگاه بنیادکار سرمایه گذاری بسیاری در فوتبال کرده و یک رقیب سرسخت برای دختران کرمان خواهد بود.

سیرجانی ها پس از یک روز استراحت در دومین دیدار خود در روز ۹ نوامبر (سه شنبه، ۱۸ آبان ماه) به مصاف قهرمان و نماینده فوتبال زنان هند خواهند رفت. حریف هندی نماینده کشورمان تا کنون مشخص نشده و در جدول بازی‌ها قرار نگرفته است.

شاگردان مریم جهان نجاتی پس از ۳ روز استراحت در آخرین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف باشگاه امان می‌روند. تیم اردنی از میزبانی متمرکز این گروه برخوردار است و به آسانی خیال تسلیم شدن مقابل میهمانانش را ندارد.

باید منتظر ماند و دید که سبزپوشان کرمان در تورنمنت آسیایی چه خواهند کرد. بی‌شک ظرفیت بالا و روحیه جنگندگی آن‌ها گشاینده گره‌های کور خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=63507
  • نویسنده : احمدرضا احمدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.