15
گفتگو با کارشناس آی دبلیو اسپورتس

مهسا جاور : برگ برنده نازنین ملایی در توکیو جنگجو بودن است

  • کد خبر : 63543
  • 28 تیر 1400 - 10:19
مهسا جاور : برگ برنده نازنین ملایی در توکیو جنگجو بودن است
مهسا جاور، ملی‌پوش رویینگ زنان ایران در خصوص شرایط حضور نازنین ملایی در توکیو گفت تلاش های بسیار او با وجود محدودیت ها بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش ” آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ مهسا جاور، بانوی قایقران بخش رویینگ و دارنده ۲ مدال نقره و یک برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی به واکاوی شرایط رقابت نماینده ایران در توکیو پرداخته است.

او خود تنها نماینده رویینگ ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو بود و تجارب قابل قبولی در حوزه المپیک و ورزش حرفه‌ای دارد و شاید اگر خداحافظی موقت او و شرایط زندگی اش ایجاب نمی کرد، بعید نبود که در توکیو نیز پارو بزند.

مهسا جاور در گفتگو با “آژانس ورزش زنان ایران” در خصوص حضور نازنین ملایی در المپیک توکیو اظهار کرد: انگیزه، اراده و جنگجو‌ بودن نازنین ملایی با وجود تمامی محدودیت‌ها نقطه قوت اوست. او دختری بااراده است و این، از او چهره ای ویژه و کم نظیر می سازد.

جاور در ادامه افزود: با توجه با اینکه مسابقات پیش از المپیک به خاطر بحران کرونا کنسل شدند، تمی توان پیش‌بینی‌ای درست و دقیق از عملکرد نازنین ملایی و سایر حریفانش کرد. ما می توانیم امیدوار باشیم که او در زمان مسابقه در بهترین فرم خود باشد.

کارشناس رویینگ آی دبلیو اسپورتس در واکنش به اپیدمی کرونا و تأثیرات آن بر المپیک تشریح کرد: قطعا کرونا بر عملکرد ورزشکاران المپیکی تأثیر بسیاری خواهد گذاشت. البته کرونا در سراسر جهان ورزشکاران را به دردسر انداخته و مختص به چندین کشور نیست. اما با همه این شرایط اطلاع داریم که اعضای تیم رویینگ، در اردوها سخت تمرین کرده‌اند.

المپین رویینگ ایران در ادامه، روند آماده‌سازی ملایی را هموار نداست و متذکر شد: المپین ما به جای تمرین در پیست دو هزار متری در پیست هزار متری تمرین داشت و نبود بستر مناسب آماده‌سازی او را دچار مشکلاتی کرد. نمی توانیم از تاثیر این شرایط در رسیدن او به آمادگی کامل، به سادگی عبور کنیم.

جاور با بیان اینکه خود او هم با این مشکل دست به گریبان بوده، گفت: در رشته ما این قضیه اهمیت زیادی دارد و‌ اکثر مواقع با این مشکل روبه‌رو هستیم. به طور کلی تمرین در پیست استاندارد همیشه برای ورزشکاران رویینگ ایران یک دردسر است.

کارشناس رویینگ ادامه داد: نازنی ملایی با وجود همه‌ محدودیت‌های قایق، پارو و پیست، خیلی سخت تمرین کرده است. امیدوارم که نتیجه زحماتش را بگیرد، اما قطعاً اگر شرایط مساعدتری برای تمرین داشت، نتیجه‌ی بهتری هم حاصل می‌شد و امروز می توانستیم با فراق بال از انتظاراتی که از او می رود، حرف بزنیم.

او در خصوص اینکه باید برخلاف گذشته المپیک توکیو را از خانه تماشا کند، بیان کرد: در اینکه دل تنگ شده‌ام و دوست داشتم من نیز در ژاپن بودم، حرفی نیست. اما داشتن نماینده از ایران در رویینگ بسیار لذت‌بخش است و با تمام وجودم برای نازنین ملایی و کاروان آرزوی موفقیت دارم.

نازنین ملایی از روز جمعه اول مرداد باید در مرحله گروهی رقابت‌های رویینگ یک نفره زنان به رقابت بپردازد و ادامه مسابقات او به نتیجه او در دور مقدماتی وابسته است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=63543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.