18
زوج ایرانی‌ها در پرتغال کامل شد

مونا دریس‌محمودی به تیم والیبال بواویشتا پرتغال پیوست

  • کد خبر : 63558
  • 28 تیر 1400 - 14:26
مونا دریس‌محمودی به تیم والیبال بواویشتا پرتغال پیوست
پس از مهتاب رحمانی، باشگاه والیبال زنان بواویشتا پرتغال سراغ بازیکن سرعتی‌زن ایران آمد و منا دریس‌محمودی را به خدمت گرفت.

به گزارش “ آی‌دبلیو اسپورتس ” آژانس ورزش زنان ایران؛ مونا دریس‌محمودی بازیکن سرعتی‌زن تیم ملی والیبال زنان ایران، راهی پرتغال شد و به باشگاه بواویشتا پرتغال پیوست.

باشگاه بوآویشتا یک باشگاه ورزشی در شهر پورتو پرتغال و یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های این کشور است که در لیگ برتر والیبال پرتغال بازی می‌کند.

این درحالی است که این باشگاه والیبال در لیگ برتر کشور پرتغال، میانه خوبی با بازیکنان ایرانی دارد و پیش از این هم مهتاب رحمانی، دریافت کننده قدرتی  تیم ملی والیبال زنان ایران را به خدمت گرفته است.

همچنین نگین شیرتری بازیکن گیلانی پیکان نیز پیش از این با تیم آوِش پرتغال به توافق رسیده بود. گفته می شود ارتباط یک آژانس نقل و انتقال بازیکن در ایران با پرتغالی ها، سبب موج جابجایی بازیکن بین ایران و پرتغال شده است.

دریس‌محمودی پیش از این بازیکن تیم والیبال زنان ذوب آهن اصفهان بود و اکنون برای چالش جدید زندگی ورزشی‌اش راهی پرتغال می‌شود.

البته جالب توجه است که باشگاه بواویشتا پرتغال در فصل جاری، علیرضا بیرانوند را هم به صورت قرضی از آنتورپ بلژیک برای تیم فوتبال مردان خود به خدمت گرفته تا در سال آتی جمع ایرانی‌های این باشگاه جمع باشد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=63558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.