21
پایان کار تیراندازی ایران در المپیک

المپیک توکیو | خدمتی و کرم زاده به فینال تفنگ سه وضعیت نرسیدند

  • کد خبر : 64429
  • 09 مرداد 1400 - 10:29
المپیک توکیو | خدمتی و کرم زاده به فینال تفنگ سه وضعیت نرسیدند
نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده تیراندازان ایران در تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر المپیک توکیو موفق به صعود به فینال این ماده نشدند و این به معنای پایان کار تیراندازی ایران در توکیو بود.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛ رقابت‌های تیراندازی المپیک توکیو در ماده تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر، امروز در سالن آساکا برگزار شد و نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده، نمایندگان ایران بودند.

در مسابقات این ماده که با حضور ۳۷ تیرانداز برگزار شد شرکت کنندگان به ترتیب در وضعیت‌های به زانو، درازکش و ایستاده با هم رقابت کردند و در هر وضعیت ، چهار فرصت تیراندازی به سیبل داشتند.

نجمه خدمتی در حالت به زانو، به ترتیب ۹۶، ۹۵، ۹۸ و ۹۹ امتیاز را به دست آورد و جمع امتیازات ۳۸۸ امتیاز را در این حالت کسب کرد. آندره آ آرسوویچ از صربستان با ۳۹۶ امتیاز بهترین عملکرد را در حالت به زانو داشت.

فاطمه کرم زاده نیز در حالت به زانو، به ترتیب صاحب ۹۶، ۹۵، ۹۷ و ۹۵ امتیاز شد و در این حالت کار خود را با مجموع ۳۸۳ پوئن به پایان رساند.

در حالت درازکش، نجمه خدمتی به ترتیب رکوردهای ۹۷، ۹۷، ۹۸ و ۹۹ را ثبت کرد و در این حالت، به امتیاز ۳۹۱ رسید. فاطمه کرم زاده در درازکش، کار خود را فوق‌العاده آغاز کرد و در نهایت با امتیازات ۱۰۰، ۹۹، ۱۰۰ و ۹۹ و مجموع ۳۹۵ درخشید.

در حالت ایستاده، نجمه خدمتی در چهار شلیک خود صاحب امتیازات ۹۷، ۹۵، ۹۹ و ۹۵ و مجموع ۳۸۶ امتیاز شد و فاطمه کرم زاده نیز ۹۴، ۹۷، ۹۶ و ۹۵ امتیاز به دست آورد و با امتیاز ۳۸۲ در وضعیت ایستاده به کارش پایان داد.

در مجموع نتایج سه وضعیت، نجمه خدمتی در میان ۳۷ تیرانداز با ۱۱۶۵ امتیاز در رده هجدهم قرار گرفت و فاطمه کرم زاده با ۱۱۶۳ امتیاز، بیست و دوم شد. هشت نفر برتر به فینال صعود کردند.

یولیا زیکووآ و یولیا کریمووآ از کمیته المپیک روسیه، ساجن مادالنا از آمریکا، جولین بیر از آلمان، آندره آ آرسوویچ از صربستان، نینا کریستن از سوییس، زیوا دیوورساک از اسلوونی و ژانت هگ دوستاد از نروژ فینالیست‌های این مسابقه بودند.

رکورد جهانی تفنگ سه وضعیت زنان در اختیار جنی استن تیرانداز نروژی است که در ماه می سال ۲۰۱۹ در جام جهانی مونیخ، امتیاز ۱۱۸۵ را به دست آورد.

او امروز در این رقابت نیز حضور داشت و با امتیاز ۱۱۶۸، رتبه دوازدهم و ناکامی در رسیدن به فینال المپیک به کار خود خاتمه داد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=64429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.