14
تلاش برای کسب مدال ناموفق بود

پارالمپیک توکیو | اشک‌های رقیه شجاعی پس از رتبه ششم

  • کد خبر : 66397
  • 08 شهریور 1400 - 14:46
پارالمپیک توکیو | اشک‌های رقیه شجاعی پس از رتبه ششم
بانوی تیرانداز کشورمان با کسب عنوان ششمی به کار خود در ماده تفنگ بادی 10 متر R2 ایستاده بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو پایان داد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس” آژانس ورزش زنان ایران؛  فینال مسابقات تیراندازی ماده تفنگ بادی 10 متر R2 ایستاده بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو از ساعت 11 امروز (دوشنبه – به وقت محلی) در مرکز تیراندازی آساکا برگزار شد.

رقیه شجاعی که با 624.1 امتیاز به فینال رسیده بود، برای دستیابی به مدال با هفت ورزشکار دیگر از چین (دو نفر)، اوکراین، کره جنوبی، سوئد، اسلواکی و هند رقابت کرد که در پایان با 163.0 امتیاز به عنوان ششمی دست یافت.

در این رقابت لخارا آوانی از هند با امتیاز 249.6 رکورد پارالمپیک را شکست و به مدال طلا رسید، کاپینگ ژانگ از چین با امتیاز 248.9 دوم شد و تیرانداز اوکراینی با امتیاز 227.5 به مدال برنز دست یافت.

شجاعی در دور مقدماتی با 20 حریف از کشورهای اسلواکی، چین، اوکراین، کره جنوبی (2 نفر)، چین (2نفر) ، سوئد، تایلند (2 نفر)، لهستان، اندونزی، آلمان، استرالیا، ترکیه (2 نفر) ، آمریکا، هند و بریتانیا (2 نفر) رقابت کرد و با 624.1 امتیاز و رده پنجم، موفق به صعود به فینال شد.

رقیه شجاعی پس از ناکامی در دستیابی به مدال ماده تفنگ بادی 10 متر R2 ایستاده بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو با چشمانی گریان سالن برگزاری فینال را ترک کرد.

این بانوی تیرانداز کشورمان پس از ناکامی در کسب مدال در رقابت امروز با چشمانی گریان سالن برگزاری مسابقه فینال مرکز تیراندازی آساکا را ترک و از گفت‌وگو با خبرنگاران خودداری کرد.

امیری: توانایی شجاعی بیشتر از چیزی است که ارائه کرد

سرمربی تیم پاراتیراندازی کشورمان به این نکته اذعان کرد که توانایی رقیه شجاعی خیلی بیشتر از چیزی بوده که در رقابت‌های امروز ارائه کرده است.

حسین امیری پس از دستیابی رقیه شجاعی به عنوان ششمی ماده تفنگ بادی 10 متر R2 ایستاده بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار داشت: این اولین پارالمپیک رقیه شجاعی و اولین رقابت او در این سطح است. واقعاً رقابت در فینال برای او سنگین بود و نتوانست همه توانایی خود را نشان دهد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه توانایی شجاعی خیلی بالاتر از چیزی است که در مسابقات امروز ارائه کرد، افزود: او شانس مدال داشت، اما نتوانست موفق شود. در مسابقه امروز دیدید که قهرمان پارالمپیک چهارم شد. نمی‌گویم شانس دخیل است، اما فینال همین است و همه رقبا کار سختی دارند.

سرمربی تیم پاراتیراندازی کشورمان در خاتمه تصریح کرد: برای موفقیت باید خیلی بیشتر از اینها در شرایط فینال کار شود و تیراندازان ما در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=66397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.