14
در حاشیه هفته نخست لیگ برتر بسکتبال زنان

بیک لیکلی : با ۱۰ روز تمرین وارد لیگ شدیم | انتظار حمایتی باثبات از شهرداری گرگان داریم

  • کد خبر : 67932
  • 31 شهریور 1400 - 18:25
بیک لیکلی : با ۱۰ روز تمرین وارد لیگ شدیم | انتظار حمایتی باثبات از شهرداری گرگان داریم
نیکا بیک لیکلی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کسب نخستین پیروزی تاکید کرد که تیمش برای تمرین منسجم فقط ۱۰ روز زمان داشته است.

نیکا بیک لیکلی در گفتگو با “آی دبلیو اسپورتس” درباره دیدار نخست تیمش در لیگ برتر بسکتبال بانوان برابر سپهرداد و کسب اولین پیروزی اظهار کرد: بازی‌های اول در لیگ، همواره حساسیت و جو خاص خود را دارد و این برای ما از این نظر پرچالش تر بود که نه از تیم حریف شناختی داشتیم و نه به اندازه کافی برای این بازی آماده بودیم.

او ادامه داد: کسب پیروزی، همیشه شیرین است اما انتظار من این است که به مراتب بهتر از این عمل کنیم. اعتقاد دارم که بازی به بازی بهتر می‌شویم. باید ایده آل گرا باشیم و برای بهتر شدن تلاش کنیم.

سرمربی تیم شهرداری گرگان عنوان کرد: فشار و استرس ناشی از بازی اول، در نیمه اول باری روی دوش تیم ما بود اما اتفاقات دلخواه ما از کوارتر سوم به بعد رخ داد و در کوارتر چهارم تیم غالب بر جریان بازی بودیم.

بیک لیکلی با تاکید بر این که تیمش تنها ۱۰ روز برای آماده سازی زمان داشته است گفت: ۱۰ روز، زمان ناچیزی برای ورود به لیگ است. حتی شناخت من هم نسبت به نفرات تیم با توجه به مدت کمی که با هم بوده‌ایم ناچیز بود. شهرداری گرگان به زمان نیاز دارد.

مربی محبوب شمال درباره مدل حمایتی از تیم بسکتبال زنان در گرگان گفت: شورا و شهرداری گرگان لایحه تصویب بودجه را تدوین کرده‌اند و کار اصلی را سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان انجام می‌دهند. انتظار من این است که حمایت‌ها ادامه دار باشد و موقت نباشد.

او با اذعان بر این موضوع که بسکتبال در گرگان، یک پروژه اجتماعی است تا یک فعالیت ورزشی در حوزه قهرمانی، عنوان کرد: تیمی که تماشاگران زیادی را به سالن می‌کشاند، فراتر از یک تیم ورزشی است زیرا بر تفکر حاکم بر مردم یک شهر اثرمی گذارد. چنین نگاهی، خواسته ما از تصمیم گیرندگان در گرگان است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=67932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.