15
لیگ برتر بسکتبال بانوان

پالایش نفت آبادان ۸۳ پاز تهران ۵۸ | بازگشت باشکوه ساغر آجیلی

  • کد خبر : 68593
  • 07 مهر 1400 - 17:16
پالایش نفت آبادان ۸۳ پاز تهران ۵۸ | بازگشت باشکوه ساغر آجیلی
تیم پالایش نفت آبادان در نخستین دیدار خود از فصل جدید لیگ برتر بسکتبال بانوان برابر پاز تهران به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری دختران قهرمان؛ رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه دوم امروز آغاز شد و تیم پالایش نفت آبادان در تهران به دیدار پاز رفت و 83 بر 58 پیروز شد.

در این مسابقه که در تالار بسکتبال آزادی به انجام رسید پالایش نفت آبادان با هدایت مدینه آلبوعلی در کوارتر نخست 24 بر 7 پیروز شد اما پاز در کوارتر دوم عملکرد بهتری داشت و 19 بر 15 برنده شد.

در نیمه دوم، تلاش پاز برای کاهش اختلاف نتیجه بخش نبود. پالایش نفت آبادان در کوارتر سوم 17 بر 16 و در کوارتر چهارم 27 بر 16 فاتح بود و در نهایت امتیاز کامل را از آن خود کرد.

سیمین حبیبی عصر با کسب 15 امتیاز و 16 ریباند در مدت 34 دقیقه حضور در میدان برای پاز دبل دبل کرد اما ساغر آجیلی بازیکن باتجربه آبادان با کسب 26 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

آجیلی که در دو فصل اخیر در گروه بهمن فرصت زیادی برای بازی نداشت امروز حدود 38 دقیقه در میدان حضور داشت و روز فوق العاده خود را با 5 پاس منجر به گل و 5 توپ ربایی کامل کرد.

در ترکیب آبادانی ها، مژگان خدادادی کاپیتان قزوینی این تیم با 16 امتیاز و ناهیده اسدی بازیکن تبریزی با 13 امتیاز روز خوبی را سپری کردند. انیس مرادی نیز با 19 ریباند به اضافه 8 امتیاز، درخشید.

ترکیب اولیه پاز در این مسابقه را سیده عاطفه نقیب السادات، سوگند قائدعلم، سیمین حبیبی عصر، مریم فرهنگ رنجبر و یاسمین زینلی با هدایت مهسا حسینی تشکیل دادند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=68593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.