17
در پایان روز دوم مرحله اول لیگ برتر هندبال بانوان

تاسیسات دریایی پیروز جدال برابر سنگ آهن بافق شد

  • کد خبر : 71599
  • 12 آبان 1400 - 20:19
تاسیسات دریایی پیروز جدال برابر سنگ آهن بافق شد
تاسیسات دریایی در مسابقه ای که آسان پیش نرفت توانست برابر سنگ آهن بافق به پیروزی رسیده و دومین برد فصل لیگ برتر هندبال زنان را از آن خود کند.

به گزارش دختران قهرمان؛ تالار هندبال تهران امشب شاهد آخرین دیدار از روز دوم مرحله اول لیگ برتر هندبال بانوان بین تاسیسات دریایی تهران و سنگ آهن بافق بود.

تاسیسات دریایی در مسابقه امشب در چارچوب هفته دوم لیگ برتر توانست 29 بر 25 سنگ آهن بافق را شکست دهد. نیمه اول این بازی را تاسیسات 13 بر 10 به سود خود پایان داده بود.

با این پیروزی دلنشین برای تاسیسات دریایی که به سختی هم به دست آمد، تیم تهرانی صاحب دومین پیروزی پیاپی در فصل جاری لیگ هندبال زنان شد.

آن ها دو روز پیش توانسته بودند کات شاهرود را شکست دهند. سنگ آهن بافق اما بر خلاف رقیب امروزش، حالا هر دو بازی آغاز فصل را باخته و باید به فکر آینده باشد و جبران مافات کند.

سنگ آهن بافق در حالی این مسابقه را واگذار کرد که حتی در امتیاز 21 به تاسیسات رسید و بازی را مساوی کرد اما پایان خوشی نداشت.

نکته مهم این بازی مصدومیت مچ پای کاترینا میخایلوونا، بازیکن روس تیم سنگ آهن بافق، بود.

در دیگر بازی های امروز شهرداری ملایر 34 بر 28 کات شاهرود را از پیش رو برداشت، شهید شاملی کازرون 27 بر 16 بر صنایع روشنایی یکتاافروز البرز برنده شد و سپاهان با نتیجه 15-40 آتریسا را در هم کوبید.

تیم های حاضر در لیگ برتر هندبال پنج شنبه استراحت می کنند و جمعه، روز پایانی رقابت های مرحله نخست دور رفت برگزار می شود.

مرحله اول هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان شاما هفته های اول تا سوم، به صورت متمرکز از 10 تا 14 آبان به میزبانی تهران پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=71599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.