14
خروج از ایران برای تبلیغات و سر و صدا و کلمه لژیونر

اظهارات جالب فریبا صادقی درباره لژیونر شدن دختران والیبالیست

  • کد خبر : 72156
  • 18 آبان 1400 - 19:03
اظهارات جالب فریبا صادقی درباره لژیونر شدن دختران والیبالیست
فریبا صادقی،سرمربی باتجربه تیم والیبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش برابر ریف درباره دختران لژیونر والیبال زنان ایران هم صحبت کرد.

فریبا صادقی در گفتگو با دختران قهرمان پس از پیروزی سه بر صفر تیمش برابر ریف اصفهان در هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان گفت: امسال هم تیم باتجربه‌ای داریم،اما سه بازیکن مهم ما جدا شدند که آنها را با بازیکنان بومی جایگزین کردیم.

وی افزود: در بازی با ریف، سعی کردیم از بازیکنان بومی را برای کسب تجربه بازی بگیریم و نگاه ویژه به بازیکنان بومی و رشد آن ها یکی از اهداف مهم ماست.

سرمربی ذوب آهن گفت: به طور کلی ذوب آهن دو هدف همسان دارد : یکی قهرمانی و دیگری آماده کردن بازیکنان بومی و کم تجربه برای آینده. ما به هر دو هدف به یک اندازه اهمیت می دهیم.

فریبا صادقی در مورد موج بازیکنان لژیونر شده والیبال زنان ایران گفت: لژیونر شدن برای بازیکنان مفید و برای کسب تجربه، اتفاقی مثبت است اما موضوع این است که لژیونر شدن پیش شرط هایی دارد و به هر قیمتی، ارزشمند نیست.

او ادامه داد: بازیکنی که بخواهد در خارج از ایران در دستجات پایین بازی کند یا فقط برای تبلیغات و سر و صدا و کلمه لژیونر، از ایران برود، این موضوع نه به بازیکن کمکی می کند و نه به والیبال ایران.

صادقی همچنین اذعان کرد: لژیونر شدن یک والیبالیست زمانی یک اتفاق مهم و ارزشمند است که آن بازیکن را به سطحی برساند که بتواند به تیم ملی کمک کند و در موقعیتی قرار گیرد که احساس پیشرفت کند. ما به لژیونر باکیفیت نیاز داریم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=72156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.