12
بچه لاس وگاس وارد تهران شد

بازگشت شوماری هریس | گارد راس آمریکایی در گروه بهمن

  • کد خبر : 74099
  • 20 آذر 1400 - 13:04
بازگشت شوماری هریس | گارد راس آمریکایی در گروه بهمن
شوماری هریس گارد رأس آمریکایی فصل گذشته تیم بسکتبال گروه بهمن امروز به ایران بازگشت تا بار دیگر پیراهن بهمن را بر تن کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” شوماری هریس بازیکن آمریکایی فصل گذشته تیم بسکتبال زنان نارسینا برای پیوستن به گروه بهمن، امروز وارد تهران شد.

گارد رأس فصل گذشته نارسینا یکی از ارکان موفقیت نارسینا در لیگ برتر بسکتبال زنان ۹۹ بود و اکنون در رقابت جدی برای قهرمانی لیگ ۱۴۰۰ به ایران بازگشته تا به گروه بهمن بپیوندد.

شوماری بامداد امروز وارد تهران شد و به زودی قرارداد خود را با گروه بهمن نهایی می‌کند. او فصل گذشته کمک بزرگی برای نارسینا بود گرچه نارسینا در رقابت با سایر مدعیان در نهایت تیم چهارم لیگ شد.

با این وجود، برخی از کارشناسان از شوماری هریس به عنوان بازیکنی یاد می‌کنند که قادر است جریان لیگ را به کلی تغییر دهد: بازیکنی که برای قهرمانی، تعیین کننده است.

با نزدیک شدن مراحل حساس لیگ بسکتبال بانوان، بازیکنان خارجی در حال روانه شدن به ایران هستند چنان که شیمیدر پیش از این، چراغ اول را روشن کرده است.

آیا شوماری هریس تنها بازیکن خارجی گروه بهمن در لیگ امسال خواهد بود؟ راما طالشی مدیر تیم بهمن به آژانس ورزش زنان ایران گفت: قطعاً یک بازیکن خارجی دیگر جذب خواهیم کرد و در حال بررسی وضعیت موجود هستیم.

طالشی ادامه داد: رفتار ما در نقل و انتقالات به اقدامات سایر تیم‌های رقیب بستگی دارد اما در مجموع به جذب یک بازیکن خارجی در پست سنتر نزدیک هستیم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=74099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.