14
دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان

شهرداری ملایر ۲۸ شاملی کازرون ۲۰ | روزهای دشوار شاملی ادامه دارد

  • کد خبر : 75329
  • 13 دی 1400 - 10:58
شهرداری ملایر ۲۸ شاملی کازرون ۲۰ | روزهای دشوار شاملی ادامه دارد
در آغاز دومین روز از دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان تیم هندبال زنان شهرداری ملایر برابر شهید شاملی کازرون به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان در روز دوم به پایان رسید و شهرداری ملایر پیروز جدال برابر شهید شاملی کازرون بود.

در نخستین دیدار از روز دوم، تیم شهرداری ملایر در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران به مصاف شهید شاملی کازرون رفت و ۲۸ بر ۲۰ پیروز شد.

شهید شاملی کازرون نایب قهرمان فصل قبل که در این فصل با هدایت فاطمه محمد خانی سرمربی تیم ملی نوجوانان راهی لیگ ۱۴۰۰ شده تا قبل از انجام این دیدار با ۲ شکست و ۲ پیروزی ۴ امتیازی در رده چهارم جدول قرار داشت.

آن‌ها در بازی اول این مرحله مغلوب تاسیسات دریایی شدند و یکشنبه به مصاف ملایری رفتند که با ۳ امتیاز بیشتر یعنی ۷ امتیازی با هدایت مژگان ملکی در رده سوم جدول قرار داشت.

این بازی از ابتدا با عملکرد خوب نماینده استان همدان همراه بود تا جایی که در نیمه نخست ملایر با ۵ گل اختلاف ۱۲ بر ۷ به رختکن رفتند.

در آغاز ۳۰ دقیقه بعدی بازهم بازیکنان ملایر نبض بازی را در دست گرفتند تا در پایان ۲۸ بر ۲۰ شهید شاملی کازرون را شکست دهند.

تیم هندبال بانوان شهرداری ملایر با این پیروزی ۹ امتیازی شد و خود را به جایگاه دوم لیگ برتر رساند و تیم شاملی کازرون نیز با یک پله سقوط در رده پنجم جدول قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=75329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.