14
بحروبر گستر هرمزگان در صدر قرار گرفت

نتایج مرحله اول لیگ قایقرانی آب‌های آرام بانوان ۱۴۰۰

  • کد خبر : 75888
  • 22 دی 1400 - 8:02
نتایج مرحله اول لیگ قایقرانی آب‌های آرام بانوان ۱۴۰۰
مرحله اول لیگ قایقرانی آب‌های آرام بانوان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد و تیم بحروبر گستر هرمزگان در صدر این لیگ ۵ تیمی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله اول لیگ قایقرانی آب‌های آرام بانوان یکشنبه ۱۹ دی در دریاچه آزادی تهران با رقابت ۵ تیمی در بخش زنان برگزار شد.

باشگاه‌های موسسه خیریه چشمان بینا، میداف بوشهر، مقاومت، صنایع هرمزگان و بحروبر گستر هرمزگان تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند که در ۷ ماده رقابت کردند.

کایاک یک نفره ۲۰۰ متر

الناز شفیعیان از تیم بحروبر گستر هرمزگان با زمان ۴۵.۴ ثانیه، گلناز غضنفریان از مقاومت با زمان ۴۸.۷ ثانیه و سما یاسمی صنایع هرمزگان با زمان ۴۹.۲ ثانیه اول تا سوم شدند.

کانو ۲۰۰ متر

مائده شورگشتی از تیم میداف با زمان ۵۴.۷۶۰ ثانیه، مهسا کهنسال از صنایع هرمزگان با زمان ۵۵.۳۷۰ ثانیه و زهرا مطهر از بحر و بر گستر هرمزگان با زمان۵۵.۸۱۰ ثانیه اول تا سوم شدند.

کایاک یک نفره ۳۰۰ متر

هدیه کاظمی از تیم صنایع هرمزگان با زمان ۱:۱۳.۸۷ دقیقه، سارا حسینی با زمان ۱:۱۸.۲۸۰ دقیقه و سارا سهمانی با زمان ۱:۲۲.۳۸۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

کانو یک نفره ۳۰۰ متر

پریسا محمدزاده از تیم صنایع هرمزگان با زمان ۱:۲۴.۷۳۰ دقیقه، هدیه خیرآبادی از تیم بحروبر گستر با زمان ۱:۲۵.۹۴۰ دقیقه و پریا قریشی با زمان ۱:۳۵.۷۰۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

کایاک دو نفره ۳۰۰ متر

الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از تیم بحروبرگستر با زمان ۱:۰۵.۸۱۰ دقیقه، هدیه کاظمی و سارا کاظمی از تیم صنایع هرمزگان با زمان ۲:۰۷.۷۲۰ دقیقه و کیانا گلبندها و ساجده تبریزی با زمان ۲:۱۳.۲۰۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

کانو دو نفره ۳۰۰ متر

پریسا محمدزاده و مهسا کهنسال از تیم صنایع هرمزگان با زمان ۱:۲۰.۲۱۰دقیقه، هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از تیم بحروبر گستر با زمان ۱:۲۲.۲۰۰ دقیقه و هستی ناصری و مائده شورگشتی از میداف با زمان ۲:۲۳.۱۸۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

امدادی ۴ در ۲۰۰ متر

تیم بحروبرگستر با ترکیب هدیه خیرآبادی، مرجان کرمجانی، الناز شفیعیان و مینا عبداللهی با زمان ۳:۲۹.۹۹۰ دقیقه در این ماده به مقام نخست رسید.

تیم صنایع هرمزگان با ترکیب هدیه کاظمی، پدیده پهلوان‌ زاده، پریسا محمدزاده و مریم شورگشتی با زمان ۳:۳۰.۸۷۰ دقیقه و تیم میداف با ترکیب ارشین رضانژاد، هستی ناصری، مائده شورگشتی و مهسا آذری با زمان ۳:۳۶.۹۲۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در پایان مرحله اول پس از برگزاری مسابقه ۷ ماده در بخش بانوان بحروبر گستر هرمزگان با ۶۷ امتیاز صدرنشین شد، صنایع هرمزگان با ۶۳ امتیاز در رده دوم ایستاد و میداف با ۴۵ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کردند.

لیگ قایقرانی بانوان آب های آرام بانوان در ۴ مرحله برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=75888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.