13
مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان

ای زی بسکتبال ۸۰ سپهرداد ۵۷ | امیدواری به بقا با نیلوفر حاجی پور

  • کد خبر : 75964
  • 24 دی 1400 - 16:07
ای زی بسکتبال ۸۰ سپهرداد ۵۷ | امیدواری به بقا با نیلوفر حاجی پور
در دومین دیدار از مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال، ای زی بسکتبال توانست سپهرداد را شکست دهد و شکست تلخ برابر گاز را به فراموشی بسپارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دیدار های مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان با جدال آکادمی ای زی بسکتبال و سپهرداد ادامه یافت.

دو تیم که برای بقا در لیگ تلاش می کنند از ساعت 11 امروز در سالن شهید کشوری شهرقدس به مصاف هم رفتند.

برای ای زی بسکتبال با نظر زهرا اسلام زاده، ریحانه حسن پور، مریم عبیری، فاطمه قبادی، نیلوفر حاجی پور و زهرا مقدسی پنج بازیکن آغاز کننده بودند.

شاگردان پوران عباسی در سپهرداد نیز با ترکیب سارا اللهیار، آرزو آرامش، زهرا امیری، گیتی سهرابی و فائزه ایزدی بازی را آغاز کردند.

ای زی بسکتبال که در برابر گاز شکستی تلخ و ناامیدکننده را تجربه کرده بودند بازی را طوفانی آغاز کرد و در نیمه اول کاملا برتر از حریف ظاهر شدند؛ در پایان این نیمه، نتیجه 40 بر 14 به سود ای زی بسکتبال رقم خورد. کوارتر اول 21 بر 7 و کوارتر دوم 19 بر 7.

در نیمه دوم بازی نزدیک تری را شاهد بودیم؛ کوارتر سوم را سپهرداد 25 بر 20 به سود خود خاتمه داد. اما در کوارتر پایانی باز هم ای زی بسکتبال 20 بر 18 پیروز شد تا در پایان نتیجه 80 بر 57 روی اسکوربورد حک شود.

نیلوفر حاجی پور کاپیتان ای زی بسکتبال، ستاره زمین بود و نقش مهمی در برتری تیمش داشت؛ 15 امتیاز و 14 ریباند دبل دبل نیلوفر را کامل کرد.

او همچنین یک پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و یک بلاک شات نیز داشت و در 23 دقیقه حضورش در زمین با کارایی 22 موثرترین بازیکن زمین لقب گرفت.

ریحانه حسن پور دیگر بازیکن ای زی بسکتبال بود که دبل دبل کرد؛ 11 امتیاز، 11 ریباند، 4 پاس منجر به گل، یک توپ ربایی، یک بلاک شات و کارایی 17 آمار ریحانه در بازی امروز بود.

فاطمه قبادی با 16 امتیاز، پوئن آورتری بازیکن ای زی بسکتبال بود. مریم عبیری نیز 9 توپ ربایی داشت!

در سوی دیگر اما بازی خوب سارا اللهیار و فائزه ایزدی با عملکرد ضعیف سایر بازیکنان سپهرداد بی نتیجه ماند تا شکستی دیگر را در این فصل متحمل شوند.

سارا اللهیار در نزدیک به 38 دقیقه حضور در زمین، با 23 امتیاز، 6 ریباند، 2 پاس منجر به گل و 7 توپ ربایی مشترکا با فائزه ایزدی، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

ایزدی نیز 23 امتیاز، 9 ریباند، یک پاس منجر به گل، 4 توپ ربایی و کارایی 18 را به ثبت رساند. او نیز 38 دقیقه در میدان بود.

نکته عجیب در زمین سپهرداد این بود که 8 بازیکن دیگر این تیم جمعا فقط 10 امتیاز بدست آوردند!

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=75964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.