11
صحبت های سرمربی باریج‌اسانس کاشان

شعبان خمسه: ویدئوچک شرایط حساس داوری را کنترل می‌کند

  • کد خبر : 76824
  • 11 بهمن 1400 - 12:13
شعبان خمسه: ویدئوچک شرایط حساس داوری را کنترل می‌کند
فرزانه شعبان خمسه، به عنوان سرمربی تیم والیبال باریج‌اسانس کاشان از نکات مثبت پدید آمده در مرحله پلی‌آف لیگ برتر زنان من جمله ویدیو چک صحبت میکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» هفتم بهمن‌ماه با قرارگرفتن تیم باریج‌اسانس کاشان در رتبه سوم جدول رده‌بندی (کسب 15 برد و 47 امتیاز) به پایان رسید.

فرزانه شعبان‌خمسه سرمربی باریج‌اسانس کاشان ضمن اشاره به یکسان بودن شرایط تمام تیم ها معتقد است بر خلاف دور رفت مسابقات که شاید کیفیت بین تیم های چهارم به بعد مطلوب نبود، در دور برگشت کیفیت تمام بازی ها بالا بود.

همچنین او حضور 10 تیم در لیگ را مثبت می داند و در ادامه بیان میکند: اگر برگزاری لیگ با حضور همین تعداد تیم ادامه پیدا کند و سرمایه‌گذاری بیشتری روی لیگ برتر بانوان صورت گیرد، این امکان وجود دارد که کیفیت لیگ بالاتر رود تا درنهایت کمک خوبی به تیم ملی صورت گیرد.

صحبت های اصلی شعبان خمسه به ویدیو چک معطوف میشود به طوری که با برگزاری مرحله پلی‌آف به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال کاملا موافق است و می‌گوید: چون فکر می‌کنم در این سالن امکان استفاده از سیستم ویدئوچک وجود خواهد داشت و این مسئله کمک زیادی به تیم‌ها خواهد کرد. چرا که در دور رفت و برگشت، نه‌تنها تیم ما بلکه بسیاری از تیم‌ها در بحث داوری متضرر شدند.

شعبان خمسه مسابقات مرحله پلی اف و فینال را غیر قابل پیش بینی میداند و در خصوص وضعیت تیم خود عنوان میکند: متاسفانه بازیکنان تیم باریج‌اسانس کاشان سال اولی بود که در کنار هم جمع می‌شدند و فرصت زیادی برای هماهنگی نداشتیم. در دور رفت موفق به شکست دو رقیب اصلی یعنی ذوب‌آهن و سایپا نشدیم. در دور برگشت در بازی مقابل سایپا از داوری متضرر شدیم و نتیجه را واگذار کردیم ولی خوشبختانه در بازی مقابل ذوب‌آهن کامبک زدیم و به هماهنگی مورد نیاز تیمی رسیدیم و قهرمان نیم‌فصل را در بازی خانگی شکست دادیم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=76824
  • نویسنده : نگین مهدیون
  • ارسال توسط :
  • منبع : سایت فدراسیون والیبال

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.