12
رقابتی که روزگاری معتبر بود

بدمینتون بین‌المللی فجر؛ بدون ثریا آقایی و ملی‌تر از همیشه

  • کد خبر : 77466
  • 19 بهمن 1400 - 15:17
بدمینتون بین‌المللی فجر؛ بدون ثریا آقایی و ملی‌تر از همیشه
مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در شیراز آغاز شده اما رنگ و بوی این مسابقات با گذشته متفاوت است. بدون ثریا آقایی، بدون بازیکنان شاخص.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت‌های بدمینتون بین‌المللی جام فجر در بخش زنان از امروز آغاز شده اما شیراز میزبان تورنمنتی است که سال به سال تحلیل می‌رود.

مسابقات بدمینتون جام فجر در گذشته، یکی از شاخص‌ترین رویدادهای بین‌المللی ورزشی ایران بود و بدمینتون بازان زیادی از اقصی نقاط جهان را به ایران می‌کشاند.

با این حال، اوضاع تغییر کرده است. امسال در شیراز، این مسابقات چهره شاخصی ندارد و دختر شماره یک ایران ثریا آقایی نیز در آن غایب است.

به عبارت دیگر حضور او می‌توانست اهمیت و منزلت این رویداد را تا حد قابل قبولی افزایش دهد اما در شیراز، حالا رنگ و بوی مسابقات، ملی و با حضور معدودی بازیکن خارجی از کشورهای اطراف و یکی دو کشور از شرق اروپا است.

با این وجود ، برگزاری مسابقات شیراز فرصتی برای بازیکنان جوان است که انگیزه زیادی برای موفقیت در آینده دارند و کمبود مسابقه برای آنها با برگزاری تورنمنت شیراز جبران می‌شود.

نام مسابقات بدمینتون فجر تداعی کننده خاطرات خوش گذشته است که امروز سایه‌ای از آن باقی مانده و خبری از مشارکت بین‌المللی در آن نیست.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=77466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.