8
تیم صفر را تحویل گرفتم و تیم مدال آور تحویل دادم

فوری : مهرو کمرانی عضویت در کادر تیم ملی را رد کرد

  • کد خبر : 80485
  • 21 فروردین 1401 - 13:19
فوری : مهرو کمرانی عضویت در کادر تیم ملی را رد کرد
مهرو کمرانی عضویت در کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان را رد و تاکید کرد تیمی را در نقطه صفر تحویل گرفته و در اوج تحویل می‌دهد.

مهرو کمرانی در گفتگو با پایگاه خبری “دختران قهرمان” در خصوص حضورش در کادر تیم ملی تکواندو بانوان به عنوان دستیار مینو مداح، این موضوع را رد کرد.

کمرانی اظهار کرد: من موضع خودم را اعلام کرده بودم و تعجب کردم که چرا فدراسیون تکواندو نام مرا به عنوان عضو کادر فنی، رسانه‌ای کرده است.

وی تاکید کرد: قصد فعالیت به عنوان عضو کادر فنی تیم ملی و مربی را ندارم و این را پیش‌تر متذکر شده بودم و به طور قطع دیگر در تیم ملی حضور نخواهم داشت.

سرمربی تیم ملی تکواندو ایران امروز رسماً جای خود را به مینو مداح داد و عجیب نبود که کمرانی مایل به کار با مداح نباشد. طرفین در گذشته درگیر اختلافاتی بوده‌اند.

کمرانی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح بود و برنامه خود را به کمیته فنی نیز ارائه کرد اما نظر کمیته فنی، حضور او به عنوان کمک مینو مداح بود.

بدین ترتیب مهرو کمرانی رسماً با تیم ملی تکواندو زنان ایران خداحافظی کرد تا در فاصله کوتاه تا بازی‌های آسیایی، کادر تیم ملی به طور کلی دگرگون شود.

کمرانی : تیم صفر را تحویل گرفتم و تیم مدال آور تحویل دادم

مهرو کمرانی همچنین به پایگاه خبری دختران قهرمان گفت: 6 سال قبل، تیمی که تحویل من دادند در نقطه صفر بود. تنها بازیکن در اوج من در آن زمان کیمیا علیزاده بود و او هم از ابتدا بازیکن من بود. مینو مداح 6 ماه زحمت او را کشید که جای قدردانی دارد.

به کمیته فنی گفتم تیم امید تشکیل دهید

کمرانی می‌گوید پایان کار او در تیم ملی تکواندو بانوان، یک بحث شخصی بوده و نه فنی: “در کمیته فنی به برنامه‌های من ایرادی گرفته نشد اما این عزم وجود داشت که من دیگر تیمم را نداشته باشم.”

او ادامه داد: به کمیته فنی گفتم که من تیم خودم را برای گرندپری و بازی‌های آسیایی می‌خواهم و اگر نظرتان تغییر است، تیم ملی امید را تشکیل دهید و مربیان مدنظرتان را به آن تیم ببرید تا سازندگی هم اتفاق بیفتد.

کمرانی عنوان کرد: تیم ملی ۶ سال با من کار کرده است. من تیم را صفر تحویل گرفتم و در اوج تحویل دادم. تیمی را تحویل گرفتم که جی وان نمی‌توانست عرض‌اندام کند و حالا در جایی هستیم که حرف برای گفتن داریم.

سرمربی سابق با بیان این که حالا ۲ نفر رنک المپیکی زیر ۲۰ داریم گفت:  تیمی را تحویل می‌دهم که کاملاً آماده درخشش در بازی‌های آسیایی و گرندپری است و انشالله خیرش را ببینند.

از ۲۰۱۶ تیم جدیدی ساختم

کمرانی عنوان کرد: این که گاهی مطرح می‌شود که من در سال ۲۰۱۶ تیم خانم مداح را تحویل گرفتم کاملاً غلط است. فقط کافی است که مقایسه‌ای بین آن تیم و تیمی که من ساختم بیندازید.

او همچنین گفت: تنها بازمانده از تیم مینو مداح، کیمیا علیزاده بود که آن هم فقط ۶ ماه با ایشان بود و با حضور من، در یک وزن بالاتر مسابقه داد و نقره گرفت. بعد از آن، تیم جدیدی ساخته شد.

کمرانی با بیان این که تکواندو ارث پدری من نیست و امیدوارم خانم مداح و یا هر مربی دیگر در آینده، موفق باشند و تیم ملی به کامیابی برسد گفت:  خوشحالم که در دورانی که مربی تیم ملی بودم، کم‌کاری نکردم و نزد وجدانم سربلندم. همیشه پای کار تیمم بودم و اعضای این تیم، مثل دخترانم بودند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=80485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.