6
هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان

شب رویایی شهید شاملی | سپاهان باز هم باخت

  • کد خبر : 80575
  • 26 فروردین 1401 - 0:32
شب رویایی شهید شاملی | سپاهان باز هم باخت
در هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان امشب تیم شهید شاملی کازرون با پیروزی بر سپاهان شگفتی تازه ای در شاهرود خلق کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر هندبال زنان بامداد امروز دنبال شد و تیم سپاهان اصفهان در عین ناباوری برابر شهید شاملی کازرون شکست خورد.

شاهرود که به مدفن تیم های بزرگ تبدیل شده  پس از شکست تاسیسات دریایی برابر کات، امشب شاهد شکست سپاهان برابر شهید شاملی کازرون بود.

در نبردی پرحادثه و تمام عیار، شهید شاملی کازرون در قامت تیمی قدرتمند ظاهر شد و با سلاح اراده و انگیزه 20 بر 17 سپاهان را شکست داد.

این برتری برای شاملی از همان نیمه نخست امکانپذیر به نظر می رسید. سپاهان حریف خود را دست کم گرفت و تاوان سختی بابت این اشتباه عجیب داد.

سیران احمدی سنگربان باتجربه شهید شاملی یکی از ارکان مهم این برد بود و ملی پوشان شاملی اعم از آرزو کیانی آرا، صونا بیداد و بهار ایزد گشب به همراه زهره آیت اللهی شب فوق العاده ای را سپری کردند.

سپاهان که در مقاطعی از بازی سردرگم نشان می داد در دفاع و حمله بی ثبات به نظر می رسید و به اندازه کافی برای پیروزی بر شاملی، تیغی برنده نداشت.

این نتیجه، هدیه ای از سوی شهید شاملی تقدیم به تاسیسات دریایی بود. سپاهان با این باخت، برای دومین بار در این فصل بازنده میدان را ترک کرد و در امتیاز 15 باقی ماند.

اوضاع صدرنشینان، فاجعه بار است. تاسیسات دریایی به هیچ تیمی نه نمی گوید و از سوی دیگر سپاهان هم از این فرصت، بهره نمی برد.

شهید شاملی نیز با این برد 12 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. این شب رویایی برای شاملی، یادآور روزهای اوج این تیم در دو فصل اخیر بود جایی که آنها مدعی قهرمانی بودند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=80575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.