6
روز تاریک وزنه برداری، طولانی است

پریسا جهانفکریان دختر وزنه بردار با ایران خداحافظی کرد

  • کد خبر : 81214
  • 23 اردیبهشت 1401 - 22:12
پریسا جهانفکریان دختر وزنه بردار با ایران خداحافظی کرد
ساعاتی پس از این که یکتا جمالی از آلمان تقاضای پناهندگی کرد، پریسا جهانفکریان دختر وزنه بردار نیز با انتشار پستی با ایران خداحافظی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” روز تاریک وزنه برداری زنان ایران همچنان ادامه دارد زیرا پریسا جهانفکریان نیز با انتشار پستی از  ایران خداحافظی کرده است.

ساعاتی پس از این که مشخص شد یکتا جمالی دختر وزنه بردار تیم ملی جوانان و نایب قهرمان جهان به آلمان درخواست پناهندگی داده نوبت به دومین خروجی رسید.

پریسا جهانفکریان دختر وزنه بردار که سهمیه حضور در المپیک توکیو را کسب کرده و به دلیل مصدومیت در المپیک شرکت نکرد، امروز از ایران خداحافظی کرده است.

او پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده و در آن با وداعی احساسی با ایران داشته است اما از این که چه برنامه ای برای آینده دارد صحبتی نکرده است.

به عبارت دیگر جهانفکریان در مورد اینکه وزنه برداری را در چه کشوری و تحت چه عنوانی ادامه می دهد اظهار نظری نداشته اما با ایران و ادامه فعالیت در وزنه برداری ایران وداع کرده است.

این شرایط ناگوار نشان دهنده موج نارضایتی دختران وزنه بردار ایران از شرایط حاکم بر این رشته است. وزنه برداری ایران در خطر از دست دادن تدریجی تمام قوای خوش آتیه خود قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=81214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. آفرین کار درست ، و منطقی

  2. رفت که رفت!»»چون توانش(استعداد)کمی در وزنه برداری داشت و میدانست در هماوردیهای(مسابقات)آسیایی/-جهانی و المپیک نمیتواند مدال بگیرد.
    واژه هایی که فارسی نیست در کمانه(پرانتز) گذاشته شده.

  3. ای کاش فکری میشد ، کمال حماقت هست که به همین سادگی بگوییم (رفت که رفت)
    من به شخصه وقتی رقابت بین کیمیا علیزاده رو به عنوان غیر ایرانی با یه ایرانی دیدم دقیقه هایی ناخواسته اشک از چشمانم سرازیر بود ،
    سالها زحمت ی جوان بر عهده دولت هست ، بعد به همین سادگی بخاطر بی فکری مسیولین و خیانت هاشون ، میزارن این استعداد ها به همین راحتی پر بکشن و برن به جایی که واسشون ارزش قایل میشن،لعنت بر مسیولین خائن و خود فروخته

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.