9
مسیر حضور در تیم ملی، مسابقات انتخابی است

چرا حمیده عباسعلی و تیم ملی کاراته دچار اختلاف شده‌اند؟

  • کد خبر : 81394
  • 03 خرداد 1401 - 11:37
چرا حمیده عباسعلی و تیم ملی کاراته دچار اختلاف شده‌اند؟
حمیده عباسعلی سرانجام لب به انتقاد از مربیان تیم ملی کاراته گشود و آنها را متهم کرد که به او بی‌توجهی کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” حمیده عباسعلی پس از طی دوران مصدومیت، علاقه‌مند به بازگشت به تیم ملی است اما او اکنون رودرروی مربیان تیم ملی قرار گرفته است.

او در تازه‌ترین اظهار نظر خود گفته است که مربیان تیم ملی، او را فراموش کرده‌اند و سراغی از او نمی‌گیرند و به بازگشت او و شرایطش اهمیتی نمی‌دهند.

به گفته کاراته کای المپیکی، تمرکز او روی بازی‌های آسیایی هانگژو بود که البته این مسابقات لغو شد.

 اکنون عباسعلی در خارج از ایران، برای بازی‌های جهانی بیرمنگام آماده می‌شود. رویدادی که مختص رشته‌های غیرالمپیکی است و عباسعلی سهمیه آن را در دست دارد.

حمیده-عباسعلی-ملی-پوش-کاراته-زنان-در-المپیک-توکیو-Hamideh-Abbasali-Iranian-Karate

انتقاد حمیده عباسعلی از تیم ملی، بخشی از قضیه است و قسمت دیگر به رویکرد تیم ملی در قبال اعزام شایسته‌ترین ها باز می‌گردد.

در تیم ملی، فرخناز ارباب و پگاه زنگنه بر ارزش‌های حمیده عباسعلی، توان و تجربه‌اش اذعان دارند اما برای آن‌ها یک مسیر کلی برای ورود کاراته کاها به تیم ملی وجود دارد.

این مسیر، حضور در انتخابی و رقابت با سایر مدعیان است. حمیده عباسعلی تاکنون به واسطه مصدومیت و دوران ریکاوری، در هیچ مسابقه انتخابی حضور نداشته است.

کادر فنی تیم ملی می‌گوید سهمیه انتصابی ندارد و چه حمیده عباسعلی و چه هر کاراته کای دیگر برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی باید از فیلتر انتخابی عبور کند.

در مورد حمیده عباسعلی این حساسیت بیشتر است. مربیان تیم ملی با توجه به 2 عمل جراحی سنگین او طی ۲ سال، نگران حمیده هستند و اطمینان ندارند که عباسعلی همان مهره کارآمد همیشه باشد.

بدین ترتیب، حمیده عباسعلی پس از پایان دوره آسیب‌دیدگی و اطمینان از کارآمدی، برای حضور در تیم ملی باید در مسابقات انتخابی شرکت کند. موضوعی که با نگاهی منطقی، دور از انصاف هم نیست.

حمیده عباسعلی پس از دورانی باشکوه در کاراته ایران همچنان می‌خواهد بجنگد و افتخار کسب کند اما برای این موضوع باید کادر فنی تیم ملی را به این که همچنان بهترین است، متقاعد کند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=81394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.