8
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا 2022

نگار اسماعیلی ؛ جای خالی دختر طلایی در کره جنوبی

  • کد خبر : 82122
  • 31 خرداد 1401 - 13:42
نگار اسماعیلی ؛ جای خالی دختر طلایی در کره جنوبی
مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در کره جنوبی در حالی از سوم تیر آغاز می‌شود که ایران بدون تنها طلایی دوره گذشته به این مسابقات می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی تکواندو زنان با ۶ تکواندوکار در نهمین حضور آسیایی خود در کره جنوبی و بدون نگار اسماعیلی به میدان می‌رود.

این مسابقات از سوم تیر آغاز می‌شود و در ترکیب تیم مینو مداح خبری از نام تنها چهره طلایی دوره گذشته ایران نیست. کسی که پس از سیزده سال، ایران را در آسیا طلایی کرده بود.

نگار اسماعیلی در دوره گذشته در لبنان در وزن اول طلا گرفت تا دومین طلای ادوار مسابقات قهرمانی آسیا برای تیم تکواندو بانوان را کسب کند.

با این حال و بر خلاف پیش بینی‌ها، نگار اسماعیلی نتوانست برای دوره جدید مسابقات قهرمانی آسیا خود را به ترکیب تیم ملی برساند.

دختر اصفهانی در سال‌های اخیر شد چشمگیری داشته است و اوج آن، طلای سال ۲۰۲۱ در بیروت بود اما جای او در مسابقات ۲۰۲۲ کره جنوبی خالی است.

موفقیت او در لبنان سبب شده نام نگار به عنوان یکی از دو تکواندوکار طلایی همه ادوار مسابقات قهرمانی آسیا مطرح باشد.

با وجود غیبت در کره، قابل پیش‌بینی است که نگار اسماعیلی به زودی بازخواهد گشت. ایران در وزن‌های پایین، ستاره‌های شاخصی داشته و نگار اسماعیلی به رغم رقبای سرسخت، به اندازه‌ای کیفیت دارد که روی او حساب کنیم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=82122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.