5
آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال بانوان

ابهام در تیمداری پیکان در لیگ برتر فوتسال زنان

  • کد خبر : 82150
  • 01 تیر 1401 - 14:35
ابهام در تیمداری پیکان در لیگ برتر فوتسال زنان
در شرایطی که به فصل جدید لیگ فوتسال زنان ایران نزدیک می شویم وضعیت تیم‌داری باشگاه پیکان قهرمان فصل گذشته این مسابقات هنوز مشخص نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم فوتسال پیکان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شد اما در حال حاضر باشگاه پیکان هنوز وضعیت این تیم را برای فصل آینده بالاترین سطح فوتسال زنان ایران مشخص نکرده است.

در حالی که قرارداد سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان چند روز قبل تمدید شد خبر از وضعیت قراردادی کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال زنان پیکان نیست و باشگاه پیکان از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

در این شرایط این سوال به ذهن متبادر می‌شود که آیا پیکان ممکن است از تیم داری در فوتسال زنان در سال۱۴۰۱ صرفنظر کند آن هم در شرایطی که این تیم قهرمان فصل گذشته است ؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید همچنان صبور باشیم. نگاهی به سوابق باشگاه‌های حاضر در ورزش قهرمانی کشور در سالهای گذشته نشان می‌دهد هیچ موضوعی دور از انتظار نیست .

باشگاه پیکان در سال ۱۴۰۰ در سه رشته فوتبال فوتسال و والیبال در ورزش زنان تیم‌داری کرد که حاصل آن رتبه چهارم در لیگ برتر والیبال، قهرمانی لیگ برتر فوتسال و حضور در لیگ دسته اول بدون کسب سهمیه حضور ورود به لیگ برتر بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=82150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.