9
پیکان پرقدرت در نقل و انتقالات

خانه‌تکانی با کدخدا و زارع | پیکان دوباره مدعی می‌شود؟

  • کد خبر : 82656
  • 17 تیر 1401 - 13:55
خانه‌تکانی با کدخدا و زارع | پیکان دوباره مدعی می‌شود؟
تیم والیبال بانوان پیکان ۶ بازیکن جدید در نقل و انتقالات پیش فصل جذب کرده است. بازیکنانی که شانس قهرمانی این تیم را به طور چشمگیری افزایش داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” گرچه زمان زیادی تا آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال زنان باقی مانده اما تحرک جدی پیکان نشانگر عزم باشگاه فیروزه‌ای پایتخت برای بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی است.

چهره‌ای که از پیکان حداقل طی سه سال اخیر دیده‌ایم، بسته شدن تیمی برای حضور بر روی سکو و نه کسب جام بوده است با این حال به نظر می‌رسد اوضاع در لیگ ۱۴۰۱ متفاوت پیش می‌رود.

جذب ۶ بازیکن جدید در پیکان

پس از این که نیلوفر رشیدی قراردادش را با پیکان به عنوان سرمربی به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد ۶ بازیکن جدید نیز در حضور امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان به این تیم پیوستند.

در میان این ۶ بازیکن، مهسا کدخدا و پوران زارع دو تن از ستاره‌های فصل گذشته لیگ برتر قرار دارند و حضور همین دو بازیکن به خودی خود به معنای افزایش محسوس قدرت پیکان ۱۴۰۱ است.

پوران زارع پس از سه فصل حضور در سایپا این تیم را ترک کرد و به پیکان پیوست و این جابجایی نشان‌دهنده خانه‌تکانی در تیم نایب قهرمان فصل قبل بود.

مهسا کدخدا نیز پس از انصراف بحث‌برانگیز باریج اسانس کاشان، قهرمان فصل گذشته به تهران بازگشت تا در تیمی بازی کند که پیش‌تر هم یکی از مهره‌های مهم آن بوده است.

علاوه بر کدخدا و زارع، پیکان سمانه سیاوشی پاسور موفق فصل گذشته باریج اسانس کاشان و بازیکن سابق ذوب آهن را نیز به خدمت گرفته است.

همچنین تهمینه درگذنی در پست سرعتی و دو بازیکن جوان شامل مریم حبیبی و شبنم امینی در پست دریافت‌کننده بازیکنان جدیدالورود پیکان هستند.

تغییر معادلات قدرت در لیگ والیبال بانوان؟

لیگ برتر والیبال بانوان ۱۴۰۱ تغییراتی جدی و در سطحی کم‌سابقه نسبت به فصل گذشته‌اش را به خود می‌بیند. تیم قهرمان انصراف داده و تیم نایب‌قهرمان هم مهره‌های کلیدی خود را حفظ نکرده است.

در این میان، پیکان به شدت در مسیر تقویت خود قدم بر می‌دارد و باثبات‌ترین تیم لیگ یعنی ذوب آهن نیز ساکت و مرموز در حال رصد کردن اوضاع است.

پیوستن چند بازیکن ملی‌پوش به تیم تازه‌وارد به لیگ برتر یعنی سریک گنبد کاووس نیز توجه سایر تیم‌ها را به سوی استان گلستان جلب کرده است.

زمان زیادی تا آغاز فصل باقی مانده و هر پیش‌بینی، عجولانه خواهد بود. همین موضوع نگاه‌ها را بیش از پیش به تحولات لیگ برتر والیبال بانوان معطوف می‌کند.

تصاویر عقد قرارداد بازیکنان جدید پیکان

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=82656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.