3
با اعلام مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان منحل شد!

  • کد خبر : 83523
  • 04 مرداد 1401 - 15:23
تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان منحل شد!
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان از انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان و احتمال حضور مجدد بسکتبال بانوان این تیم در لیگ دسته یک خبر داد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” علیرضا احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، در گفتگو با خبرگزاری ایمنا، از انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان خبر داد.

او همچنین از احتمال حضور مجدد تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن در لیگ دسته یک سخن گفت؛ در حالی که این تیم سال گذشته با قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر بسکتبال بانوان راه پیدا کرده است.

احسانی گفته است: امسال نظر هیئت مدیره باشگاه ذوب‌ آهن این است که در رشته‌هایی که پتانسیل آن در اصفهان وجود دارد تیم‌داری کنیم.

حدود ۱۰ الی ۱۵ نفر از بازیکنان فصل گذشته فوتبال بانوان بومی نبودند که برای آن‌ها در اصفهان خوابگاه و امکانات فراهم شد و بار حقوقی برای باشگاه ایجاد کرد.

هیئت مدیره این را قبول نداشت، به همین دلیل اگر فدراسیون حمایت نکند مجبور هستیم فعالیت فوتبال بانوان را در باشگاه ذوب‌آهن لغو کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: فوتبال بانوان ما به بلوغ و شکلی نرسیده که تیم پایه ذوب‌آهن شرایط بازی در لیگ برتر را داشته باشد، با توجه به اینکه باشگاه سپاهان هم در فوتبال بانوان فعالیت می‌کند اگر بازیکن داخلی وجود دارد، در این تیم بازی می‌کند.

در آینده می‌توانیم چندسال در لیگ‌های استانی و مدارس فوتبال فعالیت کنیم تا بازیکن‌سازی انجام شود و با پتانسیلی که خودمان داریم در لیگ برتر فوتبال بانوان دوباره حضور پیدا کنیم.

او در رابطه با انحلال تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن، گفت: هدفمان این است که با پتانسیل داخلی در این مسابقات شرکت کنیم و در حال بررسی هستیم که آیا می‌توانیم با تیم سال گذشته که تمام بومی بودند و صعود کردیم، در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم یا خیر.

اگر همین تیم بومی بتواند در لیگ برتر بسکتبال بانوان رقابت کند و از لحاظ روحی و روانی کم نیاورد در لیگ برتر حاضر می‌شویم.

در غیر این صورت دوباره این تیم یک دوره در لیگ یک بسکتبال بانوان حضور پیدا می‌کند تا تجربه بیشتری به دست آورد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=83523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.