1
هندبال نوجوانان دختر جهان در مقدونیه

پیروزی هندبالیست‌ها برابر سنگال | صعود قطعی شد

  • کد خبر : 83701
  • 09 مرداد 1401 - 21:27
پیروزی هندبالیست‌ها برابر سنگال | صعود قطعی شد
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با پیروزی برابر سنگال و کسب دومین برد پیاپی صعود خود را به مرحله دوم مسابقات نوجوانان جهان قطعی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات هندبال نوجوانان دختر جهان امروز در مقدونیه با پیروزی تیم ملی ایران برابر سنگال همراه بود.

دختران هندبالیست ایران که روز گذشته از سد ازبکستان عبور کرده بودند، امروز با برتری بر سنگال، صعود خود را به جمع 16 تیم برتر تورنمنت نهایی کردند.

در مسابقه امروز برابر حریف آفریقایی، ایران در نیمه نخست قدرت خود را به رخ کشید و 19 بر 13 پیروز شد و در نیمه دوم با افزایش اختلاف، در نهایت 39 بر 29 به برتری دست یافت.

فاطمه مریخ ملی‌پوش هندبال نوجوانان دختر ایران در پایان مصاف با سنگال در رقابت‌های قهرمانی جهان عنوان ارزشمندترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

فاطمه مریخ هندبال

پیش از این و در جریان رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان نیز مریخ موفق به کسب عنوان برترین بازیکن میدان در دیدار با تونس شده بود.

بدین ترتیب کسب 4 امتیاز از 2 بازی به معنای صعود ایران به مرحله دوم است و صدرنشینی یا دومی ایران در دور گروهی را مصاف سوم ایران برابر تیم میزبان، مقدونیه شمالی تعیین خواهد کرد.

این برای نخستین بار است که تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در سطح جهانی مسابقه می دهد. حضور دختران ایران در این رویداد در ادامه حضور تیم های ملی زنان ایران در مسابقات جهانی است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=83701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.