8
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

پیروزی آسان تیم هندبال زنان برابر افغانستان

  • کد خبر : 84031
  • 17 مرداد 1401 - 9:28
پیروزی آسان تیم هندبال زنان برابر افغانستان
تیم ملی هندبال زنان ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه ۲۰۲۱ برابر افغانستان به پیروزی رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانرقابت‌های هندبال بازی‌های کشورهای اسلامی قونیه ۲۰۲۱ از روز یکشنبه ۱۶ مرداد آغاز شد و با پیروزی تیم زنان ایران بر افغانستان همراه بود.

در حالی که افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی روز ۱۸ مرداد برگزار می‌شود مسابقات برخی رشته‌ها از جمله هندبال در قونیه آغاز شده است.

تیم ملی هندبال بانوان ایران روز یکشنبه در مسابقه برابر افغانستان ۴۳ بر ۶ پیروز شد. این، به منزله یک بازی تدارکاتی و تمرین گلزنی برای بازیکنان ایران بود.

افغانستان فاقد تیم ملی متمرکزی بوده است و تیمی که از این کشور در بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر است در حقیقت تیمی است که در ایران و از میان اتباع این کشور شکل گرفته است.
در دیگر دیدار گروه B نیز تیم دیدار تیم‌های آذربایجان و کامرون با نتیجه ۱۰ بر صفر به سود آذربایجان اعلام شد. در گروه A نیز ازبکستان با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ مقابل سنگال به پیروزی رسید و ترکیه نیز ۵۱ بر ۱۰ بنگلادش را شکست داد.

در ادامه رقابت‌ها ملی‌پوشان ایران سه‌شنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران با کامرون مصاف می‌کنند و پنجشنبه ۲۰ مرداد از ساعت ۱۸:۳۰ برابر جمهوری آذربایجان قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=84031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.