6
هندبال نوجوانان دختر جهان در مقدونیه

ایران با شکست برابر برزیل شانزدهم شد

  • کد خبر : 84061
  • 17 مرداد 1401 - 18:23
ایران با شکست برابر برزیل شانزدهم شد
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با شکست برابر برزیل با رتبه شانزدهم به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان در مقدونیه شمالی پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده مسابقات هندبال نوجوانان دختر جهان در مقدونیه، امروز برای ایران بسته شد و شکست برابر برزیل، ایران را در جایگاه شانزدهم قرار داد.

در رقابت برای کسب رتبه های 15 و 16 مسابقات جهانی نوجوانان، امروز ایران با حساب 26 بر 29 برابر برزیل تن به شکست داد تا حسرت پیروزی در مقدونیه برای این تیم، پس از دو برد در دور گروهی ادامه یابد.

ایران امروز در حالی مغلوب برزیل شد که پیروزی را در دست داشت. پیروزی 10 بر 8 در نیمه نخست، ایران را به پیروزی امیدوار کرد گرچه ایران در مسابقه قبل برابر رومانی هم در نیمه اول پیروز اما در نهایت بازنده شده بود.

در نیمه دوم مسابقه برابر برزیل، دختران هندبالیست ایران تلاش کردند پیروزی را حفظ کنند و تا اواخر وقت بازی نیز در این امر موفق بودند اما آخرین دقایق، متعلق به برزیل بود.

عملکرد حساب شده برزیلی ها از یک سو و اشتباهات دختران ایران از سوی دیگر ، سبب شد ایران پیروزی را از دست بدهد و بازی برده با با شکست 26 بر 29 عوض کند.

بدین ترتیب ، تیم هندبال نوجوانان ایران در مسابقات جهانی، شانزدهم شد. پس از دو پیروزی در مرحله گروهی برابر ازبکستان و سنگال، 5 بازی بعد برای ایران با شکست همراه شد.

مقدونیه شمالی، ایسلند، سوئد، رومانی و برزیل پنج تیمی بودند که تیم دختران ایران را در نخستین حضور در مسابقات جهانی نوجوانان شکست دادند.

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده عشاق، شقایق چراغی، هانیه قراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبا زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نگین رحمانی، الناز یار محمدتوسکی ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران را تشکیل می‌دادند.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمدخانی (مربی)، مریم رضاییان (سرپرست) و اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مقدونیه حضور داشتند.

تیم دختران ایران با کسب عنوان قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آورده بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=84061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.