6
درخصوص بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی

بررسی وضعیت تیم ملی بسکتبال سه نفره از زبان اعضای تیم

  • کد خبر : 84172
  • 19 مرداد 1401 - 18:01
بررسی وضعیت تیم ملی بسکتبال سه نفره از زبان اعضای تیم
سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال سه نفره پیش از حضور در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی در رابطه با این بازی‌ها صحبت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” افسانه حسن‌نایبی، سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره اظهار داشت: بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی شهر قونیه از ۱۸ الی ۲۷ مرداد ماه برگزار می‌شود. تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان کشورمان آماده حضور در این رقابت‌ها است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: از دور مقدماتی دو تیم برتر به مرحله بعد صعود خواهند مرد و امیدواریم بچه‌ها بتوانند با تمرینات خوبی که داشتند، شرایط بسیار خوبی برای آن‌ها حاکم شود و بتوانند نمایش خوبی از بازی بسکتبال به منصه ظهور برسانند.

شادی عبدالوند عنوان کرد: از یکم مرداد ماه در اردوهای تیم ملی حضور داشتیم و تقریبا به آمادگی کامل رسیدیم. ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

نگین رسولی‌پور بیان کرد: اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و به حداکثر آمادگی خود رسیدیم. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های کشورهای اسلامی مقام بیاوریم و بتوانیم ایران را سربلند کنیم.

آیدا گل‌محمدی گفت: دومین اردو آمادگی خود را در آکادمی ملی المپیک پشت سر گذاشتیم، اولین مرحله اردو تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. ما انگیزه بسیار بالایی برای حضور و کسب مقام در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی داریم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=84172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.