5
گفتگو با سرمربی تیم والیبال زنان سایپا

هاشمی : برای رفع مشکلات چهار هفته زمان داریم

  • کد خبر : 86479
  • 23 مهر 1401 - 12:44
هاشمی : برای رفع مشکلات چهار هفته زمان داریم
مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال زنان سایپا می گوید تیمش برای رفع مشکلات تا هفته چهارم فرصت دارد. او از جوان شدن سایپا خوشحال است.

مریم هاشمی در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران درباره پیروزی تیمش در نخستین دیدار فصل جدید لیگ برتر والیبال برابر مس رفسنجان صحبت کرد.

وی در مورد این بازی می گوید: مسابقه اول لیگ برای هر تیمی، خواه یا ناخواه چالش‌های خود را دارد. بازیکنان سایپا نیاز دارند تا بازی به بازی و به‌تدریج در شرایط جدید، جا بیفتند.

سرمربی تیم والیبال سایپا عنوان می کند: مس تیم بسیار خوبی بود و به نظر من نسبت به فصل گذشته هم بهتر بود. بازیکنان زیادی از تیم ملی جوانان در این تیم هستند و فکر می‌کنم ظرفیت حضور در بین ۴ تیم برتر لیگ را دارد.

هاشمی با اشاره به عملکرد سایپا در این بازی تصریح کرده: خطاهای انفرادی زیادی داشتیم و سرویس زیادی از دست دادیم. البته که این شرایط را طبیعی می‌دانم و تیمی که به طور کلی تغییر کرده، قابل قیاس با گذشته نیست.

سایپا امسال ۴ بازیکن بزرگسال دارد. مونا خواجه کلایی در این تیم باقی مانده و مهتاب رحمانی، زهرا بخشی و سوده رضایی نیز به عنوان بازیکنان بزرگسال، جذب شده‌اند.

این شرایط از نظر مریم هاشمی، شرایط جذابی است: ما همواره تیمی قدرتمند با حضور ستاره‌ها بودیم اما شخصاً مایل بودم تیمی بسازیم که از بازیکنان تیم‌های ملی پایه در آن استفاده شود و خوشحالم که تیمی دوست‌داشتنی و یکدست داریم.

او اضافه می کند: در بازی با مس رفسنجان، پاسور ما درسا فلاح بود و او و شقایق حسن خانی در تیم ملی نوجوانان بودند و از چند بازیکن جوان نیز بازی گرفتیم. باید بگویم که از حضور و انگیزه آن‌ها لذت بردم.

آیا سایپا آماده ورود به رقابت برای قهرمانی است؟ هاشمی در این باره می‌گوید: ما در چهار هفته آغاز لیگ فرصت داریم مشکلاتمان را رفع کنیم و پس از آن، کار برای ما جدی‌تر خواهد بود. می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و از بزرگ اندیشیدن، دست نمی‌کشیم.

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا تاکید دارد: تمام تلاش ما این است که سایپا را روی سکو ببریم البته باید واقع‌بین باشیم. نمی‌توان از اهمیت استفاده از بازیکنان باتجربه ملی غافل شد. باید بجنگیم و به این تیم امید زیادی دارم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=86479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.