7
خط خوردن ستاره جوان کرمانشاهی تکواندو

مصدومیت کوثر اساسه را از جهانی مکزیک محروم کرد

  • کد خبر : 86795
  • 03 آبان 1401 - 12:04
مصدومیت کوثر اساسه را از جهانی مکزیک محروم کرد
کادر فنی تیم ملی تکواندو نام کوثر اساسه را از ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک حذف کرد. تکواندوکاری که کماکان آسیب دیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” با وجود این که کوثر اساسه در تمرینات تیم ملی تکواندو حضور داشت اما آسیب دیدگی او مانعی برای حضورش در مسابقات قهرمانی جهان شد.

روز گذشته اعلام شد که ایران در دو وزن در تکواندو زنان قهرمانی جهان، ورزشکاری به مکزیک اعزام نمی کند که کوثر اساسه در وزن ۵۷- کیلوگرم یکی از دو تکواندوکار غایب است.

دختر خوشنام کرمانشاهی سال گذشته در مسابقات آزاد جهانی ریاض درخشید و مدال برنز گرفت و یکی از امیدهای ایران برای موفقیت در مکزیک بود اما آسیب قدیمی او مانع از همراهی تیم ملی شده است.

اساسه در سال های اخیر بارها آسیب دیده است و تداوم آسیب و همچنین اصرار بر تمرین با راهکارهای مراقبتی، سبب شده کوثر از نظر بدنی آسیب پذیر باشد.

آخرین وضعیت تست MRI از مچ پای کوثر اساسه نشان می دهد او دچار پارگی رباط در این ناحیه است و باید دوران مداوای خود را به سرعت آغاز کند.

بدین ترتیب او در مکزیک غایب است اما این فرصت را خواهد داشت تا به وضعیت مصدومیت خود رسیدگی کند و سپس با قدرت به شیاپ چانگ بازگردد.

تکواندوکار تیم لوازم خانگی کن همچنین به واسطه این آسیب دیدگی، نتوانسته تیمش را در دورهای اول و دوم لیگ (هفته های اول تا ششم) همراهی کند و احتمالا از دور برگشت بار دیگر در صحنه لیگ دیده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=86795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.