8
بالاتر از نماینده نوشهر

آوای شهرکرد قهرمان لیگ کانوپولو زنان شد

  • کد خبر : 87094
  • 19 آبان 1401 - 21:20
آوای شهرکرد قهرمان لیگ کانوپولو زنان شد
تیم آوای شهرکرد بالاتر از نماینده نوشهر و با کسب نتایج موفق در دور برگشت در دریاچه آزادی تهران، قهرمان لیگ کانوپولو زنان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دور برگشت لیگ برتر کانوپولو زنان کشور چهارشنبه 18 آبان با قهرمانی تیم آوای شهرکرد به پایان رسید.

در این مسابقات که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد تیم آوای شهرکرد در رقابت با تیم شهید رسولی نوشهر قهرمان شد. آوا 36 و نماینده نوشهر 30 امتیاز کسب کردند.

این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم آوای شهرکرد، اصفهان خروشان، آوای تفت یزد، آسمان شهرکرد، شهید رسولی نوشهر، زیست کره شهرکرد و نوین البرز برگزار شدالبته تیم آوای تفت یزد در دور برگشت غیبت داشت.

در مسابقات دور پایانی ، جدال حساس و مهم آوای شهرکرد و شهید رسولی نوشهر با برتری ۵ بر ۴ آوا به پایان رسید و همین نتیجه قهرمانی شهرکرد را قطعی کرد.

در این رقابت الهه پورعبدیان ۳ گل و صبا رحمتی ۲ گل برای آوا و آتوسا اسلامی ۳ گل و فاطمه سهرابی‌ منش برای شهید رسولی گلزنی کردند.

همچنین تیم اصفهان خروشان ۱۰ بر ۳ آسمان شهرکرد را شکست داد. در این رقابت ترانه کامیاب، عطیه سلیمانی ۲ گل، آرزو صارمی ۴ گل، مهنوش سادات زارعی، عاطفه عسگری و ستایش پیرنجم‌الدین برای اصفهان خروشان و آناهیتا مهترپور ۲ گل و سما مرادی برای آسمان شهرکرد گلزنی کردند.

آوای شهرکرد در ادامه  ۸ بر ۳ نوین البرز را برد. در این دیدار الهه پورعبدیان ۳ گل، نرگس آقایی، مهدیه شعبانی، صبا رحمتی، مریم غفاری و مهلا عاطفه‌دار برای آوا و پرنیان صحت، یاسمین نخعی و غزل شاکری برای نوین گلزنی کردند.

شهید رسولی نوشهر ۵ بر ۲ از سد اصفهان خروشان گذشت. گل‌های این رقابت را آتوسا اسلامی ۳ گل و شیوا لک زایی ۲ گل برای شهید رسولی و عطیه سلیمانی و ترانه کامیاب برای اصفهان خروشان به ثمر رساندند.

دیدار تیم‌های آسمان شهرکرد و زیست کره شهرکرد ۶ بر ۶ مساوی شد. در این آناهیتا مهترپور ۳ گل، ریحانه درخشان، زینب قربانی و ماهک حمزه‌پور برای آسمان و شکیلا پاکدل، مبینا حسین‌خانی، رعنا درخشان، صدف سلامی، حدیث حاجی‌حاجی و مبینا کارخانه برای زیست کره گلزنی کردند.

بر این اساس در پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان آوای شهرکرد با ۳۶ امتیاز قهرمان شد، شهید رسولی نوشهر با ۳۰ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و اصفهان خروشان با ۲۴ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=87094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.