5
کاراته جایزه بزرگ مسکو ۲۰۲۲

رقابت پرمدال و محک نسبی کاراته در مسکو

  • کد خبر : 87244
  • 06 آذر 1401 - 20:09
رقابت پرمدال و محک نسبی کاراته در مسکو
دختران کاراته کای ایران که در مسابقات جایزه بزرگ مسکو شرکت کرده بودند عمده مدال ها را از آن خود کردند. این یک محک نسبی برای کاراته زنان بود.

به گزارش پایگاه خبری “دختران قهرمان” مسابقات کاراته جایزه بزرگ مسکو ۲۰۲۲ در بخش زنان در حالی پایان یافت که دختران ایرانی بیشترین مدال ها را به دست آوردند.

این پیکارها ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۱ به میزبانی مسکو و باحضور ۶۰۰ کاراته کا از ۱۶ کشور جهان برگزار شد و کاراته کاهای ایرانی در بخش بانوان موفق به کسب ۱ مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز شدند.

سارا بهمنیار موفق به کسب نشان طلا شد، معصومه محسنیان، فاطمه سعادتی و لیلابرجعلی صاحب مدال نقره و مبینا حیدری و آتوسا گلشاد نژاد صاحب نشان برنز شدند.

وزن ۵۰- کیلوگرم: سارا بهمنیار با ۴ برد و معصومه محسنیان با ۳ برد راهی فینال شدند. در این فینال تمام ایرانی، بهمنیار پیروز شد و صاحب مدال طلا شد، محسنیان نیز صاحب مدال نقره شد.

وزن ۵۵- کیلوگرم:فاطمه سعادتی با ۳ پیروزی راهی فینال وزن خود شد و در فینال مقابل حریفی از روسیه نتیجه را واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت.

وزن ۶۱- کیلوگرم: آتوسا گلشادنژاد با کسب ۳ پیروزی در مرحله گروهی و دور دوم، در نیمه نهایی شکست خورد و صاحب مدال برنز شد.

وزن ۶۸- کیلوگرم: مبینا حیدری ضمن دو پیروزی و یک شکست و راهیابی به مرحله نیمه نهایی، در این مرحله، نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.

وزن ۶۸+ کیلوگرم: لیلا برجعلی با سه پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی و دور دوم، به فینال راه یافت و در فینال مقابل حریفی از تونس شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

همچنین جوایز در نظر گرفته شده در بخش کاتا و کومیته انفرادی برای نفر اول ۵ هزار دلار، نفر دوم ۲ هزار دلار، نفر سوم هزار دلار و در بخش کاتا تیمی هزار و پانصد دلار برای تیم اول بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=87244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.