6
هفته دهم لیگ برتر بسکتبال زنان

شکست خانگی نفت برابر بهمن | تاوان غفلت

  • کد خبر : 87965
  • 30 آذر 1401 - 13:41
شکست خانگی نفت برابر بهمن | تاوان غفلت
گروه بهمن از دیداری دشوار در آبادان نیز پیروز خارج شد تا همچنان بدون باخت، صدر جدول لیگ برتر بسکتبال زنان را در چنگ خود حفظ کند.ب

به گزارش افرا ورزش، مهم ترین مسابقه هفته دهم لیگ برتر بسکتبال زنان را گروه بهمن به سود خود پایان داد و در دیداری پیچیده و حساس از سد پالایش نفت آبادان گذشت.

در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال زنان، در آبادان تیم پالایش نفت این شهر 61 بر 67 برابر تیم صدرنشین و بی شکست گروه بهمن، بازنده میدان را ترک کرد.

این، یک تلاش همه جانبه از سوی مدینه آلبوعلی برای تحمیل نخستین شکست به گروه بهمن بود اما آنها تاوان غفلت در کوارترهای دوم و سوم را دادند.

بازی با شروع خوب میزبان آغاز شد. نفت اراده خود برای شکست گروه بهمن را در همان کوارتر نخست با پیروزی 19 بر 13 نشان داد.

بهمن پس از یک کوارتر فاجعه بار احساس خطر کرد و بیداری این تیم سبب شد تیم فریناز طائرپور در کوارتر دوم 18 بر 14 برنده شود و نیمه نخست با پیروزی 33 بر 31 پالایش نفت آبادان پایان یابد.

در آغاز نیمه دوم، اتفاق تلخ برای آبادان رقم خورد. کوارتر سوم نابودگر میزبان بود و سرنوشت بازی را به تنهایی تغییر داد.

نتیجه 21 بر 9 به سود گروه بهمن، اختلافی در نتیجه ایجاد کرد که جبران آن برای پالایش نفت آبادان در تنها کوارتر باقی مانده بازی، غیرممکن به نظر می رسید.

با این حال آبادان در آخرین کوارتر ناامید نبود و حاصل این تلاش برتری 19 بر 15 آنها را رقم زد با این حال برای پیروزی دیر شده بود.

نگین رسولی ستاره این بازی بود که به تنهایی 34 امتیاز معادل بیش از نیمی از امتیازات گروه بهمن را ثبت کرد.

کاپیتان دلارام وکیلی دیگر ستاره تیم صدرنشین بود که با 22 امتیاز که 21 امتیاز آن از پرتاب های سه امتیازی به دست آمد در این بازی درخشید.

در تیم پالایش نفت آبادان، شیدا شجاعی با 25 امتیاز و 6 ریباند و 4 توپ ربایی روز خوبی سپری کرد. سارا حسنینی 9 امتیاز و زهرا حق جو، سحر نجفی و الناز سیاهی هر کدام 8 پوئن برای آبادان به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=87965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.