3
از مسابقات نوجوانان آسیا تا بازی‌های آسیایی

1402؛ سال پرکار برای دوومیدانی زنان

  • کد خبر : 90052
  • 05 فروردین 1402 - 21:50
1402؛ سال پرکار برای دوومیدانی زنان
سال 1402 به واسطه برگزاری بازی‌های آسیایی، سال مهمی برای دوومیدانی زنان است اما این رویداد، تنها یکی از برنامه‌های شش ماهه نخست سال است.

به گزارش افرا ورزش، دختران دوومیدانی کار ایران در سال 1402 رویدادهای مهمی در پیش رو دارند که نخستین رقابت پیش رو، مسابقات نوجوانان آسیا در ازبکستان است.

دختران دوومیدانی کار مشروط بر به دست آوردن رکورد ورودی، 7 تا 10 اردیبهشت در مسابقات نوجوانان آسیا شانس حضور پیدا می‌کنند.

بر اساس برنامه اولیه فدراسیون دوومیدانی، مسابقات دوومیدانی روز خلیج فارس 9 اردیبهشت برای بانوان در نظر گرفته شده است و 11 و 12 اردیبهشت نیز مصادف با مسابقات جوانان کشور خواهد بود.

رقابت‌های دوومیدانی جام امام رضا در مشهد که در سال های اخیر برگزار شده امسال نیز 24 و 25 اردیبهشت در مشهد برای دختران دوومیدانی کار برگزار خواهد شد.

مسابقات جوانان آسیا رویداد بین‌المللی دیگری برای دوومیدانی ایران است که 13 تا 17 خرداد در کره جنوبی برگزار می‌شود و باید دید دختری از ایران به کره اعزام می‌شود یا خیر.

مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش زنان 18 و 9 خرداد و مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی کشور نیز 31 خرداد برگزار می‌شود که البته میزبان هیچ یک از این رویدادها مشخص نیست.

رویداد بزرگ سال 1402 برای دوومیدانی زنان ایران، مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا است که 18 تا 25 تیر در تایلند برگزار می‌شود و باید دید چه نفراتی در چه موادی از ایران این فرصت را به دست می‌آورند.

لیگ دوومیدانی زنان 1402 نیز مراحل اول و دوم خود را در مرداد پشت سر می گذارد. مرحله نخست 12 و 13 مرداد و مرحله دوم 26 و 27 مرداد به انجام می‌رسد و مرحله سوم و پایانی نیز پس از بازی‌های آسیایی برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود آبان ماه ، زمان برگزاری مرحله سوم باشد.

همچنین امسال لیگ دوومیدانی جوانان دختر در قالب 2 مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن 6 و 7 شهریور و مرحله نهایی آن 26 و 27 شهریور برگزار می‌شود.

آخرین رویداد دوومیدانی ایران در نیمه نخست سال 1402 پیش از بازی‌های آسیایی، برای دختران مسابقات نوجوانان کشور است که 7 و 8 مهر برگزار می شود و سپس بازی‌های آسیایی هانگژو در مهرماه از راه می‌رسد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=90052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.