6
اعزام تیم سه نفره ایران به سنگاپور

شایان جنوب، نماینده ایران در بسکتبال کاپ آسیا

  • کد خبر : 90079
  • 07 فروردین 1402 - 14:34
شایان جنوب، نماینده ایران در بسکتبال کاپ آسیا
مسابقات بسکتبال سه نفره کاپ آسیا از ۹ فروردین در بخش مقدماتی آغاز خواهد شد و تیم شایان جنوب، نماینده ایران در این مسابقات است.

به گزارش افرا ورزش، مسابقات بسکتبال سه نفره کاپ آسیا گرچه یک رویداد ملی است اما ایران در دو بخش مردان و زنان، تیم‌های باشگاهی و خصوصی را به این مسابقات اعزام می‌کند.

فدراسیون بسکتبال ایران می‌گوید علت این تصمیم حمایت از فعالیت‌های باشگاهی در بسکتبال سه نفره از یکسو و همچنین برگزاری لیگ و درگیر بودن بازیکنان در آن و در نتیجه، ممکن نبودن برگزاری اردوهای ملی از سوی دیگر است.

به همین دلیل و بر اساس آنچه وب‌سایت فدراسیون بسکتبال، منعکس کرده است تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران با حمایت مجموعه و تیم شایان جنوب به اندونزی سفر می‌کند.

هدایت این تیم را افسانه حسن نایبی مربی پیشکسوت و سازنده بسکتبال ایران و قزوین بر عهده دارد. امید شایان نژاد که حامی مالی این تیم است سرپرستی تیم ایران را بر عهده خواهد داشت.

آیدا گل محمدی، نگین رسولی پور، سمانه ثابت زاده و سمیه ثابت زاده اعضای تیم ایران هستند. آیدا گل محمدی جوان بلندقامت اهل سنندج تا دو هفته پیش درگیر لیگ برتر بود.

برنامه بسکتبال سه نفره کاپ آسیا در بخش بانوان

تیم دختران ایران در گروه اصلی A با دو تیم چین و فیلیپین همگروه است. ۱۹ تیم در بخش بانوان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

پس از برگزاری بخش مقدماتی، در ۴ گروه سه تیمه اصلی، مسابقات جدول اصلی کاپ آسیا آغاز خواهد شد.

ایران ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳:۴۵ به دیدار فیلیپین می رود و سپس از ساعت ۱۵:۵۰ همین روز با تیم قدرتمند چین مسابقه خواهد داد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=90079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.