5
والیبال زنان باشگاه‌های آسیا

پیکان حریف هیسامیتسوی ژاپن هم نشد

  • کد خبر : 90569
  • 09 اردیبهشت 1402 - 14:47
پیکان حریف هیسامیتسوی ژاپن هم نشد
پیکان در سومین دیدار خود در مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا باز هم باخت و این بار هیسامیتسوی ژاپن برنده جدال با ایرانی‌ها بود.

به گزارش افرا ورزش، سومین و آخرین دیدار پیکان در دور گروهی مسابقات والیبال زنان باشگاه‌های آسیا امروز شنبه ۹ اردیبهشت در ویتنام برگزار شد.

پیکان پس از دو شکست ۲ بر ۳ برابر اسپورت سنتر ویتنام و یک بر ۳ برابر کینگ وال تایوان، امروز در مصاف با تیم هیسامیتسو اسپرینگز ژاپن ۳ بر صفر بازنده میدان را ترک کرد.

شاگردان نیلوفر رشیدی در مسابقه امروز گرچه کار را برابر تیم باسابقه ژاپنی پایاپای آغاز کردند فرصت پیروزی در ست نخست را به دست آوردند؛ اما در اواخر این ست عنان کار را از دست دادند.

هیسامیتسو در یک‌سوم پایانی امتیازات، تبدیل به تیم برتر میدان شد و با افزایش فاصله‌ای که پیش از این، میلی‌متری بود، ست نخست را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان داد.

در ست دوم، اوضاع برای پیکان بهبود پیدا نکرد. به نظر می‌رسید خستگی ناشی از بازی جمعه برابر کینگ وال تایوان و سپس رویارویی با هیسامیتسو در کمتر از ۲۴ ساعت، در حال بروز آثار خود است.

نتیجه این شرایط و سوارشدن هیسامیتسو بر جریان بازی، ناتوانی پیکان در دفاع‌های موثر بود و پیکان این ست را ۱۵ بر ۲۵ واگذار کرد.

در سومین دست از مسابقه، گرچه پیکان کار را متفاوت آغاز کرد و این نویدبخش امید به پیروزی در این ست بود؛ اما هیسامیتسو به‌سرعت خود را بازیابی کرد.

پیکان گرچه در این ست، برای نباختن تقلای بسیار کرد اما واقعیت، غلبه خستگی بدنی و روحی بر پیکان بود جایی که پیکان در تصمیم گیری های حیاتی در جریان بازی، فاقد تمرکز به نظر می رسید.

پیروزی ۲۵ بر ۱۷ نماینده ژاپن در این ست، پایان‌بخش مسابقه بود و پیکان سه بر صفر بازنده شد تا در گروه ۴ تیمی خود، چهارم شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=90569

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.