4
در انتظار رقبا، در انتظار روادید

مشکل روادید تیم ملی والیبال در سفر به آمریکا حل می‌شود

  • کد خبر : 92072
  • 07 تیر 1402 - 19:07
مشکل روادید تیم ملی والیبال در سفر به آمریکا حل می‌شود
تیم ملی والیبال ایران در شرایطی که نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها کسب نکرده منتظر رویارویی با فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا است.

به گزارش افرا ورزش، دور مقدماتی لیگ ملت‌ها با برگزاری دیدارهای هفته سوم و پایانی در آمریکا و فیلیپین به انجام خواهد رسید و ایران باید در آناهیم ایالات متحده به میدان برود.

اگر سفارت آمریکا در آنکارا، مراحل صدور ویزای تیم ملی را به‌درستی انجام دهد ایران از ۱۳ تا ۱۸ تیر در آناهایم با آخرین رقبایش دیدار خواهد کرد.

فدراسیون والیبال ایران گزارش داده سفارت ایالات متحده در آنکارای ترکیه پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران داده است.

این در حالی است که اخیراً در مجمع هیئت‌رئیسه فدراسیون جهانی والیبال در دومینیکن، این نهاد تصویب کرد اگر آمریکا به تیم اصلی ایران روادید ندهد نتایج ایران در آناهایم در جدول رقابت‌ها محاسبه نخواهد شد.

البته به نظر می‌رسد مشکل صدور روادید تیم ملی والیبال حل شده است؛ زیرا فدراسیون والیبال آمریکا اخیراً نامه‌ای به طرف ایرانی داده است و تأکید کرده که هماهنگی لازم برای صدور روادید اعضای تیم ملی ایران انجام شده است.

گذرنامه اعضای تیم ملی جمعه به سفارت آمریکا در آنکارا تحویل خواهد شد. در همین حال، تیم ملی ایران امیدوار است بتواند نتایج ناگوار در رقابت‌های پیشین را در خاک آمریکا به‌نوعی جبران کند.

در همین حال، حامیان تیم ملی معتقدند نباید فشاری به تیم جوان و متحول شده ایران وارد کرد و این تیم برای تبدیل‌شدن به قدرت سابق به زمان نیاز دارد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=92072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.