5
نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال زنان

چترنور و بهشت در انزلی | ملوان مدعی شد؟

  • کد خبر : 94843
  • 22 آبان 1402 - 11:15
چترنور و بهشت در انزلی | ملوان مدعی شد؟
مهم‌ترین اتفاق در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال زنان در انزلی رقم خورد. افسانه چترنور و شبنم بهشت راهی ملوان شدند و قوی سپید زیباتر شد.

به گزارش افرا ورزش، باشگاه ملوان بندر انزلی شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان به طور رسمی، عقد قرارداد با افسانه چترنور و شبنم بهشت، دو بازیکن ارزشمند تیم ملی را اعلام کرد.

چترنور و بهشت، یاران جدانشدنی یکدیگر سال‌ها در شهرداری سیرجان مایه موفقیت این تیم در لیگ فوتبال زنان شدند و اکنون تصمیم گرفتند شهری را که سال‌ها در آن حضور داشتند را ترک کنند.

تحولات مدیریتی در سیرجان و پایان همکاری با مریم جهان نجاتی که هم افسانه چترنور و هم شبنم بهشت با او رابطه‌ای نزدیک و فراتر از بازیکن – مربی داشتند بزرگ‌ترین عامل ترک سیرجان از سوی هر دو ستاره بود.

از سوی دیگر جای مریم جهان نجاتی را مریم ایراندوست گرفت. رابطه چترنور و به تبع آن شبنم بهشت با مریم ایراندوست، هرگز رابطه گرمی نبوده است.

بزرگترین جابجایی سال به کام ملوان

انتقال افسانه چترنور، وینگر زنجانی شهرداری سیرجان به ملوان، بزرگ‌ترین جابجایی سال است در حالی که با توجه به رقم بالای قرارداد چترنور، پیش‌بینی می‌شد تنها سپاهان توان پرداخت مبلغ قرارداد او را داشته باشد.

با این حال به نظر می‌رسد در انزلی، باشگاه محبوب گیلان برای جذب این دو مهره دست به جیب شده و خساست را کنار گذاشته تا چهره‌ای متفاوت از تیمی که همواره در میانه جدول قرار داشته ببیند.

این اقدام ملوان را به یک مدعی تبدیل می‌کند. ملوان برای تبدیل‌شدن به تیمی خطرناک و مدعی دقیقاً به همان نیاز داشت که اکنون به دست آورده است.

فراموش نکنیم که ملوان مهره‌هایی چون مریم رهیده با تبحر در تغذیه گلزنان تیم، کوثر عنبری به عنوان یک مدافع تمام‌عیار و البته بازیکنان جوان و خوش آتیه‌ای چون نسترن محمدخانی در اختیار دارد و این تنها، بخشی از توان کنونی قوی سپید است.

محدثه ذلفی به عنوان یک جوان باارزش به ملوان پیوسته و شیوا فاضلی با کوله باری از تجربه به این تیم ملحق شده. حتی صحبت از اضافه شدن هستی فروزنده، دیگر چهره مهم شهرداری سیرجان به ملوان هست.

ملوان روز جمعه ۲۶ آبان در نخستین دیدار خود در فصل جدید در سیرجان به مصاف شهرداری سیرجان می‌رود. چه شروع دراماتیکی برای افسانه چترنور و شبنم بهشت. بازی در سیرجان برابر تیم سابق و البته مریم ایراندوست. ایراندوستی که خود یک چهره محبوب در انزلی بوده و خود را یک ملوانی همیشگی می‌داند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=94843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.