6
هفتم لیگ برتر والیبال زنان

سپاهان قهرمان نیم فصل شد | پیکان بالاخره برد

  • کد خبر : 95092
  • 17 آذر 1402 - 19:50
سپاهان قهرمان نیم فصل شد | پیکان بالاخره برد
هفته هفتم لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سپاهان در پایان نیم فصل، نخستین پیروزی فصل پیکان و برتری سایپا در یزد پیگیری شد.

به گزارش افرا ورزش با انجام سه مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر زنان، پرونده دور رفت این مسابقات بسته شد و سپاهان بدون شکست در صدر جدول قرار گرفت.

امروز جمعه هفدهم آذر ۱۴۰۲ تیم فولاد مبارکه سپاهان در سالن شهید میثمی اصفهان  در دربی اصفهان برابر ذوب آهن به برتری ۳ بر صفر دست پیدا کرد.

سپاهان در این بازی در ست نخست ۲۵ بر ۱۶ و در ست دوم ۲۵ بر ۲۲ و در ست سوم ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید.

این پیروزی ششمین برد متوالی سپاهان در این فصل به شمار می‌رفت  تا تیم اصفهانی بدون شکست صدرنشین دور رفت لیگ والیبال بانوان شود .

در یزد سایپا در مصاف با تیم هوران یزد در سالن یگانگی ۳ بر صفر به پیروزی رسید و شکست دیگری به تیم یزدی تحمیل کرد. هوران پس از هفته دوم، دیگر موفق به کسب برد نشده است.

سایپا در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ حریف خود را شکست داد تا پس از سپاهان در رده دوم جدول نیم فصل لیگ والیبال زنان قرار بگیرد .

تنها شکست سایپا در نیم فصل برابر سپاهان رقم خورد اما تیم خوشنام تهرانی امیدوار است در ادامه راه بار دیگر به مدعی نخست کسب عنوان قهرمانی تبدیل شود .

در تهران و در سالن فدراسیون والیبال پیکان سرانجام در این فصل رنگ پیروزی را دید و توانست سه بر صفر مس رفسنجان را از پیش رو بردارد. این برد، فشارها را از روی پیکان کم خواهد کرد.

پس از پنج شکست پیکان امروز برنده قاطعی بود و ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ تیم پیروز سه ست متوالی شد.

این پیروزی سبب شد پیکان از قعر جدول جدا شود و جای خود را به مس رفسنجان دهد. پیکان و مس رفسنجان در نیم فصل، یک پیروزی به دست آوردند .

همچنین تیم مهرسان تهران در آخرین هفته نیم فصل با قرعه استراحت روبرو بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=95092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.